کد خبر: ۶۹۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴

رقابت نفس گیر 480 دانش آموز کازرونی در آزمون «آیه های تمدن» + عکس

هنرستان دکتر علی شریعتی کازرون میزبان 358 شرکت کننده خواهر و مدرسه صدرالسادات میزبان 236 شرکت کننده برادر بود که برای رقابت با هم، به میدان علمی پا نهادند.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  کازرون خبر، آزمون آیه های تمدن از مقطع هفتم تا پیش دانشگاهی توسط بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت کازرون  برگزار شد.

هنرستان دکتر علی شریعتی کازرون میزبان 358 شرکت کننده خواهر و مدرسه صدرالسادات میزبان 236 شرکت کننده برادر بود که برای رقابت با هم به میدان علمی پا نهادند.

رقابت علمی دانش آموزان دختر و پسر کازرونی+ عکس

دانش آموزان ممتاز بسیجی خواهر و برادر با معدل بالای 19 از طریق آزمون مبنا که در پایه ششم برگزار می شود، می توانند با کسب حد نصاب، از پایه هفتم تا پیش دانشگاهی تحت پوشش موسسه علمی رزمندگان اسلام قرار بگیرند.

این دانش آموزان براساس نمرات علمی و تحصیلی در نوع الف و ب تقسیم بندی می شوند که خدمات نوع الف رایگان و نوع ب 50 درصد تخفیف می باشد.

رقابت علمی دانش آموزان دختر و پسر کازرونی+ عکس

مهدی زارعی مسئول حوزه بسیج دانش آموزی کازرون، در مصاحبه با کازرون خبر در خصوص اهداف این طرح اظهار داشت: ما تاکنون دانش آموزان بسیجی ممتازی داشته ایم که حائز رتبه در سطح کشور شده اند و با ادامه این روند علمی تا مقطع پیش دانشگاهی قطعا می توانیم شاهد شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای این عزیزان باشیم که در آینده موجب سربلندی شهرستان و کشور عزیزمان خواهند شد.

وی با اشاره به سطح کیفی مطلوب مؤسسه رزمندگان اسلام و خدمات در خور توجه ای که ارائه می دهند بیان داشت: چه کتب و جزوات درسی که از طریق این موسسه در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و چه امتحانات که در هر ماه یک نوبت برگزار می شود و مشاوره های درسی که به دانش آموزان و خانواده هایشان ارائه می شود بسیار مطلوب و قابل رقابت با دیگر موسسات علمی شناخته شده است.

زارعی در پایان ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران این طرح گفت: امیدواریم با این حرکت بتوانیم قدم مثبتی در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در جهت پیشبرد اهداف علمی و تکنولوژیک کشور برداریم.

خبرنگار: هادی شفیعی

نظرات بینندگان