کد خبر: ۷۰۱۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۷ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۴

فرمانداری کازرون به تجمع «کدام استقلال؟ کدام پیروزی؟» مجوز نداد

مسئول بسیج دانشجویی کازرون گفت: در تماس تلفنی که از طریق فرمانداری گرفته شد ،این تجمع به خاطر روند طولانی صدور مجوز و همچنین حضور فرماندار کازرون در همایش فرمانداران درتهران مجوز نگرفت.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در گفتگو با خبرنگاران در رابطه با مجوز تجمع تشکل های دانشجویی گفت: بسیج دانشجویی هشت مرکز آموزش عالی کازرون به همراه پنج تشکل دیگر این دانشگاه ها برای روز شنبه ۹ خردادماه مصادف با میلاد حضرت علی اکبر«س» از فرمانداری کازرون درخواست برگزاری تجمع جلوی این فرمانداری کرده بودند که به علت عدم پاسخگویی فرمانداری کازرون لغو شد.

وی گفت: این تجمع به منظورزیاده خواهی سران کشورهای۵+۱ و در پی عدم انتشار فک شیت ایرانی و دلواپسی ها و نگرانی های بوجود آمده از مواضع هیئت مذاکره کننده ایرانی و همچنین پذیرش نظارت و بازرسی از اماکن نظامی و دانشمندان هسته ای قرار بود به عنوان «کدام استقلال؟ کدام پیروزی؟» برگزار شود.

مسئول بسیج دانشجویی کازرون گفت: در تماس تلفنی که از طریق فرمانداری گرفته شد، این تجمع به خاطر روند طولانی صدور مجوز و همچنین حضور فرماندار کازرون در همایش فرمانداران در تهران مجوز نگرفت.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حقگو
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
0
در عراقچي گيت دستاورد خون شهداي هسته اي را در پيش پاي غربيان ذبح كردند و فتح الفتوحش خواندند.. فاين تذهبون