کد خبر: ۷۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
هدایتخواه در جمع دانشجویان متحصن در شیراز:

در رابطه با برخورد با آمریکا آخرین سند از امام، وصیت‌نامه است؛ نه خواب و خاطره

ستار هدایت‌خواه گفت: این تحصن ملازمت در راه ولی زمان است نه افراط و تفریط.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، ستار هدایت‌خواه در جمع دانشجویان انقلابی متحصنین در دانشگاه شیراز اظهار داشت: گاهی برخی این‌طور القا می‌کنند که ما به خاطر مردم این امتیازات در مذاکرات را می‌دهیم که این باید برای مردم روشنگری شود.

وی افزود: با چنگ و دندان هم که شده باید این استقلال را حفظ کنیم و برای به دست آوردن این استقلال هزینه‌های زیادی داده‌ایم و امروز هم باید هزینه ‌دهیم.

نماینده سابق مردم یاسوج در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انتظار می‌رفت با توجه به نام‌گذاری امسال، همدلی بیشتری با دانشجویان و ملت داشته باشند و فضا را برای دیدگاه‌های مختلف باز می‌گذاشتند که متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

هدایت‌خواه ادامه داد: اول دولت باید همدل و هم‌زبان باشد چراکه امکانات در اختیارش هست و ملت باید این همدلی را پاسخ دهد و اگر از سوی دولت همدلی و هم‌زبانی صورت نگیرد از مردم توقع هیچ‌گونه همدلی نباید داشت.

وی بیان داشت: حرکت دانشجویان دانشگاه‌های جنوب کشور در مورد تحصن در مسجد دانشگاه شیراز قابل تشکر هست، این تحصن ملازمت در راه ولی زمان است نه افراط و تفریط.

این فعال سیاسی خاطنشان کرد: بر اساس مباحث دینی محور اصلی همدلی و هم‌زبانی ولایت فقیه است و اگر قرار است امسال همدلی و هم‌زبانی تحقق پیدا کند همه باید گوش به فرمان ولایت فقیه باشید.

هدایت‌خواه بیا بیان اینکه ضرورت انرژی هسته‌ای حفظ استقلال است، ادامه داد: انرژی هسته‌ای برای هر کشوری فناوری است و هر کشوری این فناوری را نداشته باشد عقب‌مانده است.

وی تصریح کرد: برخی می‌گویند که عرصه دیپلماسی، عرصه‌ ارائه مبانی ایدئولوژیک نیست و نباید روی آن‌ها تأکید کرد، پاسخ این‌گونه سخنان این‌ است که آیا طرف مقابل یعنی آمریکا هم همین‌طور است؟

نماینده سابق مردم یاسوج در مجلس ادامه داد: امام اعلام کرد ما ارباب نمی‌خواهیم. رب ما فقط خداست و آن‌ها هم تلاش کردند که این حرف سربلند نکند ولی کرد.

هدایت‌خواه بیان کرد: در رابطه با برخورد با آمریکا آخرین سند از حرف‌های امام، وصیت‌نامه امام است نه اینکه برخی‌ها با خواب و خاطره تعریف کنند که امام در اواخر عمر تغییر دیدگاه داده‌اند، کافی است متن وصیت‌نامه امام را مرور کنیم.

وی افزود: مشکلات اقتصادی ریشه در تحریم‌ها ندارد و یک مشکل ساختاری است و تا زمانی که الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت عملی نشود اتفاقی نخواهد افتاد.

نظرات بینندگان