کد خبر: ۷۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

به‌ مناسبت نیمه شعبان، حرم شاهچراغ(ع) گلباران می‌شود

مراسم ویژه میلاد امام زمان(عج) امشب با حضور زائران حرم سوم اهل بیت(ع) و گلباران حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.
به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، این روزها در شهرها و روستاهای مختلف استان فارس مراسم‌های جشن نیمه شعبان همراه با جشن و سرور در حال برگزاری است و طنین لبیک یا صاحب‌الزمان(عج) در کوچه‌ پس کوچه‌ها پیچیده است.

در شهر شیراز نیز ارادتمندان خاندان اهل بیت(ع) امشب در امامزاده‌های واجب‌التعظیم با محوریت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) گردهم می‌آینده تا سالروز ولادت امام‌مهدی(عج) را جشن بگیرند.

اجرای نقاره‌خوانی، گلباران مضجع شریف احمدبن موسی(ع)، برگزاری سفره صلوات و اجرای برنامه‌های مختلف توسط خدام حرم سوم اهل بیت(ع) از برنامه‌های پیش‌بینی شده جشن نیمه شعبان در شاهچراغ(ع) است.

همچنین از امشب به مدت دو شب مراسم سخنرانی توسط حجت‌الاسلام فرحزاد و مولودی‌خوانی توسط مداحان اهل بیت(ع) از جمله مهدی سلحشور، سیدعباس انجوی و سیدرضا نریمانی در شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

بنیاد فرهنگی مهدی موعود استان فارس نیز صبح فردا از ساعت 9 تا 12 صبح مراسم بزرگ جشن نیمه شعبان را در تالار سینما فرهنگیان شیراز با حضور عموم مردم و مسئولان استانی برگزار می‌کند.

در سایر نقاط استان فارس نیز مراسم‌های ویژه جشن اعیاد شعبانیه توسط بیش از یکهزار کانون فرهنگی و هنری مساجد استان فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام /
نظرات بینندگان