کد خبر: ۷۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۸ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۴

نماینده مردم شیراز در مجلس: فضای تغییرات در استان به سمت دهن‌کجی سیاسی می رود

ذوالانوار گفت: به نظر می‌رسد این روزها در فارس هر کس هیاهو کند به پست و مقام می‌رسد.
به گزارش شیرازه سید حسین ذوالانوار بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تغییر دولت‌ها تغییر مسئولیت دستگاه‌های اجرایی این استان امری طبیعی و بدیهی است و تغییرات در اصل بد نیست بلکه همواره نوید خوبی برای تغییر رویکردهای مطلوب است اما این تغییرات نباید احساسی و صرف سیاسی باشد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر قرار است مدیر مجموعه‌ای تغییر کند باید فرد توانمندتر و سالم‌تر سرکار بیاید نه اینکه وضعیت مدیریتی از گذشته نیز بدتر شود.

وی ادامه داد: به‌عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در تغییرات سازنده و صحیح دخالت نکرده و نمی‌کنم اما به استاندار فارس و تیم مشورتی ایشان در مورد تغییر و معرفی گزینه‌های ناصحیح هشدار می‌دهم.

ذوالانوار تصریح کرد: چرا برای یک مجموعه‌ای که هم مدیریت فعلی آن خوب کار می‌کند و هم گزینه‌های مقبول، کار بلد و سالمی برای تصدی آن وجود دارد فردی چند بار معرفی می‌شود و هر بار نیز استعلام منفی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: من دلیل برخی اصرارها را نمی‌دانم، به نظر می‌رسد فضای تغییرات در این استان به سمت دهن‌کجی سیاسی حرکت کرده که پیکان ضرر و تاوان این موضوع فقط به سمت مردم نشانه رفته است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از مدیریت ارشد این استان خواست برای تغییرات با برنامه‌ریزی بهتری اقدام کرده و اگر احساس می‌کند درجایی نیاز به تغییرات است از گزینه‌های بی‌حاشیه و سالم استفاده کند.

وی گفت: به نظر می‌رسد این روزها در فارس هر کس هیاهو کند به پست و مقام می‌رسد، که بهتر است استاندار فارس با تجدید نظر در تغییرات عجولانه این شائبه که وامدار برخی شخصیت‌ها است را از خود دور کند.

ذوالانوار بیان داشت: در انتصاب‌ها باید توانمندی فرد برای خدمت صادقانه به مردم و نه دیدگاه‌های سیاسی ملاک باشد.

وی بابیان اینکه دیدگاه‌های سیاسی مبنای عملکرد افراد نیست، تصریح کرد: تجربه نشان داده و تاریخ ثابت کرده که توانمندی با عمل‌گرایی مدیران و نه با شعار و هیاهو رابطه مستقیمی دارد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صبر و تحمل بالای مردم گفت: مدیریت ارشد این استان نباید با انتخاب‌های غیراصولی صبر مردم را سرازیر کند.

وی خواستار توجه جدی مسئولان دستگاه‌های اجرایی این استان به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شد و افزود: نباید با این نگاه که پروژه‌ها مربوط به دولت گذشته است از تکمیل آن‌ها خودداری کرد چراکه در هر حالتی دولت‌ها به سمت بهبود شرایط حرکت می‌کنند و پروژه‌های از پیش مانده نیز بدون تردید در راستای رفع نیازهای مردم بوده است.

ذوالانوار یادآور شد: نمی‌شود با تغییر دولت‌ها نیازهای مردم را نیز ‌تغییر داد و عملیات اجرایی آنچه از گذشته به‌جامانده و آنچه امروز شروع‌شده باید با جدیت و حمایت تمام مسئولان و نمایندگان فقط در راستای ارائه خدمت صادقانه به مردم به سرانجام برسد.


نظرات بینندگان