کد خبر: ۷۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۴

فراخوان بزرگ برای تغییر نام شهر قادرآباد

عموم هموطنان می توانند با شرکت در این فراخوان نام پیشنهادی خود را اعلام نموده و در قرعه کشی دو نیم سکه بهار آزادی نام های برتر انتخابی شرکت نمایند.

به گزارش شیرازه به دنبال پیشنهاد  پایگاه تحلیلی خبری بام فارس مبنی بر تغییر نام شهر قادرآباد در جهت کمک به وحدت و یکپارچگی بیشتر دو منطقه شهری قادرآباد و مرغاب که با استقبال 92درصدی مردم این شهر در نظر سنجی سال 93 این پایگاه تحلیلی خبری همراه شد و  شورای اسلامی شهر قادرآباد این موضوع را مورد تصویب قرار داد ، لذا این  تارنمای خبری ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه شورای اسلامی  و شورای فرهنگی بخش مشهدمرغاب و شهرداری قادرآباد که با سعه صدر  به این خواسته  به حق مردم  پاسخ مثبت دادند در نظر دارد  با همکاری مجموعه مذکور نام انتخابی برای این شهر را به فراخوان عمومی بگذارد.

عموم هموطنان می توانند با شرکت در این فراخوان نام پیشنهادی خود را اعلام نموده و در قرعه کشی دو نیم سکه بهار آزادی که از طرف شهرداری قادرآباد برای نام های برتر انتخابی در نظر گرفته شده شرکت نمایند.

علاقمندان می بایست نام انتخابی خود را با در نظر گرفتن موارد ذیل تنها از طریق مراجعه به پایگاه تحلیلی خبری بام فارس شهرستان خرم بید به آدرس اینترنتی  www.bamefars.ir در قسمت تغییر نام شهر قادرآباد،با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس  ارسال نماید.

تذکر:

1- نام پیشنهادی بر گرفته از فرهنگ اصیل ایرانی باشد.

2- به نام های که ممکن است به وحدت و یکپارچگی مردم شهر لطمه وارد کند ترتیب اثر داده نمی شود.

لازم به ذکر است مهلت ارسال نام  پیشنهادی از مورخه هفدهم خرداد تا پایان این ماه (94/3/31) می باشد و نام های انتخابی به همراه اسامی برندگان قرعه کشی در مراسم عید سعید فطر اعلام و از طریق همین  پایگاه خبری منتشر خواهد شد.

 برای شرکت در فراخوان اینجا را کلیک کنید

 

برای شناخت بیشتر قادرآباد اینجا را کلیک کنید

نظرات بینندگان