کد خبر: ۷۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۴

واکنش مسئول بسیج دانشجویی کازرون: رئیس جمهور تحریم شیطان بزرگ را با غضب الهی اشتباهی گرفته است

مسئوا دفتر بسیج دانشجویی کازرون با اشاره به گره زدن مشکلات محیط زیستی و آب به تحریم ها در سخنان اخیر رئیس جمهور افزود: رئیس جمهور تحریم شیطان بزرگ را با غضب الهی اشتباهی گرفته است؛ چرا که آب و نان مردم دست خداست نه دست آمریکا و مستکبرین.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، محمدهادی صحرابان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های کازرون در گفت و گو با  کازرون خبر، با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور گفت: متاسفانه پیوند زدن مشکلات کشور به تحریم ها توسط دولت نشانه ضعف و عجز در برابر دشمنان ایران است و رئیس جمهور اگر می خواهند دست برتر در گفت و گوها و مذاکرات با ۱+۵ داشته باشند باید از ادبیات مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری استفاده کنند ـ که تحریم ها بر روند پیشرفت کشور کارساز نبوده و با توان داخلی مشکلات کشور قابل حل است ـ تا دشمنان بدانند که آنانند که بیشتر به مذاکره احتیاج دارند، تا ایران.

وی با اشاره به گره زدن مشکلات محیط زیستی و آب به تحریم ها در سخنان اخیر رئیس جمهور افزود: رئیس جمهور تحریم شیطان بزرگ را با غضب الهی اشتباهی گرفته است؛ چرا که آب و نان مردم دست خداست نه دست آمریکا و مستکبرین.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کازرون بیان داشت: دو سال از عمر دولت یازدهم می گذرد و جناب رئیس جمهور و برخی دولتمردان چشم امیدشان به مذاکرات است و متاسفانه در برخی اظهاراتشان دیده می شود در زمین جنگ روانی دشمن بازی می کنند.

صحرابان افزود: ما باید چشم امیدمان به خدا و سپس به نعمت ها و منابع خدادادی این سرزمین باشد تا مذاکره با کشورهایی که هیچگاه بر عهد خود وفادار نبوده اند و خیرشان به کشوری نرسیده، چنانچه در کشورهای عربی منطقه می بینیم با وجود روابط حسنه با این قبیل کشورهای مستکبر از ایران خیلی عقب تر هستند و ایران با وجود تحریم های مختلف توانسته در عرض سی و اندی سال به پیشرفت های چشم گیری برسد و ضریب رفاه عمومی اش نسبت به کشورهای همسایه اش بالاتر باشد.

وی با اشاره به بحث دسترسی های مدیریت شده از اماکن نظامی گفت: بسیار بچه گانه است که ساده انگارانه بگوییم ما چشم بازرسان را می‌بندیم و آن ها را به جاهایی که می خواهند می بریم و بر روی تجهیزات نظامیان روکش می اندازیم، آیا برای مامورین آژانس این سئوال پیش نمی آید که این تجهیزات چیست؟ و طبق پروتکل ما باید آنها را هم ببینیم تا رضایتمان جلب شود؟

نظرات بینندگان