کد خبر: ۷۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
مراسم دوسالگی دولت:

فرماندار خنج: در تمامی دولت ها، خدمات شایسته ای صورت گرفته است

مختار عباسی عنوان کرد: مادامی که میزان رای مردم است و تا زمانی که در این کشور از مقام معظم رهبری تبعیت می کنیم، ان شاءالله مشکلی به وجود نخواهد آمد.
به گزارش شیرازه به نقل از خنج کهن، فرماندار شهرستان خنج در مراسم گرامیداشت دومین سال انتخاب دولت تدبیر و امید که در تالار نورایی خنج برگزار شد با اشاره به اینکه خرداد ماه، آبستن حوادث تلخ و شیرین مختلفی بوده است، گفت: اگر نگاهی به گذشته داشته باشیم، آغاز نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و قیام پانزدهم خرداد و همچنین رحلت حضرت امام(ره)، در همین ماه بوده است.



مختار عباسی افزود: ایام خرداد برای ما یادآور خاطرات دیگری نیز بوده است. انتخابات خاطره انگیزی که در این ایام برگزار شده و هر یک حماسه ای را خلق کرده است که برای نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیای امروزی، ارزش و اعتبار خاصی را به همراه داشته است.

وی ادامه داد: در انتخابات مختلف هر انتخابی که مردم انجام داده اند، در مجاری قانونی برگزار شده و به تایید عوامل نظارتی و همچنین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز رسیده است. تمامی این انتخابات مؤید به رای مردم بوده و باید به آراء مردم احترام بگذاریم.

نماینده دولت در شهرستان خنج همچنین گفت: در تمامی دولت های پس از انقلاب، خدمات شایسته و درخور توجهی صورت گرفته است. کشوری که از نظام ستمشاهی و دیکتاتوری رنج می بُرد و در واقع نظام پادشاهی بر آن حاکم بود، به یک نظام مردم سالار اما با گفتمان دینی تبدیل شد و باید بگوییم امروز بسیار خرسندیم که مردم ما می توانند با انتخاب های متعدد، مقامات عالیه کشور را انتخاب کنند.

فرماندار خنج در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه امسال سال انتخابات است، عنوان کرد: انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب رهبر نظام جمهوری اسلامی در شرایط خاص و انتخابات ریاست جمهوری نیز برای این است که فردی را به عنوان رئیس جمهور و مجری قانون اساسی انتخاب کنیم.

عباسی ادامه داد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز برای مشارکت حداکثری در سرنوشت امور تک تک نقاط مختلف جمهوری اسلامی می باشد. ما باید همه اینها را قدر بدانیم و پاسداشت خون عزیزانی باشیم که چه قبل از انقلاب و چه در سالهای اولیه انقلاب در جنگ تحمیلی، مردانه ایستاده و از جان خود گذشتند تا ما امروز با آرامش و امنیت خاطر زندگی کنیم.

نماینده دولت در شهرستان خنج در بخش دیگری از صحبتهای خود به صحبت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه میزان رای مردم است اشاره نمود و عنوان کرد: انحراف اگر از خط و دیدگاه حضرت امام(ره) بخواهد صورت بگیرد، زمانی است که ما احساس کنیم میزان رای مردم نیست.

عباسی افزود: مادامی که میزان رای مردم است و تا زمانی که در این کشور از مقام معظم رهبری تبعیت می کنیم، قطعاً ان شاءالله مشکلی به وجود نخواهد آمد.



وی با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در دو سال گذشته، گفت: دولت جناب آقای دکتر روحانی در شرایطی که کشور را بدست گرفت، با همت مجاهدانه خود، انصافاً شرایط آرامی بر کشور تزریق نمود.

فرماندار خنج ادامه داد: در عرصه داخلی ما نمی گوییم تورم نیست اما دولت با استفاده از نظر کارشناسان و همچنین برنامه ریزی مناسب، جلوی روند افزایشی رو به رشد و نامعقولانه افزایش قیمت ها و تورم را گرفت.

نماینده دولت در خنج افزود: برای بهتر شدن این موضوع و اینکه شیب را به صورت نزولی برگردانیم، نیازمند تزریق اعتبارات و در واقع شرایطی است که برای آن کار، تیم هسته ای ما دارد تلاش می کند.

عباسی اضافه کرد: تلاشها و مجاهدت های تیم هسته ای که مورد ﺗﺄیید همه مقامات کشور می باشد، در واقع یک مجاهدت عالمانه و همراه با شناخت می باشد.

وی ادامه داد: امروز اگر همکار ارزشمند دولت و وزیر متعهد آن دکتر ظریف، به عنوان رهبر تیم دیپلماسی ما در عرصه های بین المللی مورد تکریم قرار می گیرد و می تواند از موضع اقتدار با 1+5 صحبت کند، به این دلیل است که پشتگرم به مردم و مقامات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

فرماندار شهرستان خنج به عرصه درمان نیز اشاره نمود و گفت: در عرصه درمان، دولت عزم خود را جزم کرده که یکی از دغدغه های همیشگی مقام معظم رهبری و نیز مردم را رفع نماید. امروز خدا را شکر به برکت حضور معنادار وزارت بهداشت در عرصه تحول درمان از اردیبهشت ماه سال گذشته تاکنون، طرح تحول درمان اجرا شده و در بیمارستان های دولتی، تمام آن خدماتی که دولت محترم قرار بود انجام دهد، ارائه می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان خنج ادامه داد: در شهرستان خنج نیز ما شاهد ارائه این خدمات بوده ایم که واقعاً جای بالندگی دارد. در عید مبعث، نزدیک به 63 عمل چشم برای بیمارانی که بیشتر آنها از شهرستان های قیر و کارزین، گراش و بخشی از شهرستان لامرد بودند، انجام شد و 32 مورد عمل چشم دیگر نیز در تعطیلات آخر هفته قبل صورت گرفته است.

عباسی با اشاره به هزینه پایین عمل چشم، افزود: هزینه عمل چشم قبلاً نزدیک به یک میلیون تومان بود اما امروز تقریباً زیر 100 هزار تومان انجام می گیرد. این صرفه جویی در سبد درمانی خانوار باعث شده خانوارهای ما بتوانند مدیریت هزینه کنند و این هزینه ها را در جاهای دیگر که نیاز دارند، استفاده نمایند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود عنوان کرد: به حول و قوه الهی امسال با وجود همه دشمنی هایی که نظام استکبار با جمهوری اسلامی ایران دارد، دولت کار بزرگ دیگری نیز می خواهد انجام دهد و آن طرح تحول بهداشت است. وزارت بهداشت در این طرح که ان شاءالله آغاز می شود و تا پایان سال نیز باید به سرانجام برسد، تحول بسیار مهمی در حوزه سلامت انجام خواهد داد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان