کد خبر: ۷۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۳ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۴

افزایش کیفیت آب سروستان 100 میلیارد ریال اعتبار می خواهد

رئیس اداره آبفای شهری سروستان با اعلام آخرین وضعیت انتقال آب شرب چاه جدید سروستان گفت:تجهیز و انتقال آب چاه جدید شهر سروستان حدود 100 میلیارد ریال اعتبار می خواهد و تلاش ما در جهت این مبلغ هنوز به جایی نرسیده است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، علی رحیمی،رئیس اداره آبفا شهری سروستان درگفت و گو با خبرنگار سرو آنلاین، با اشاره به وضعیت انتقال آب چاه جدید به شبکه سروستان اظهار داشت: در جهت افزایش کیفیت آب شرب سروستان تلاش داریم با برنامه ریزی و همچنین همکاری مسئولین استانی و شهرستانی، امکانات لازم را جهت انتقال آب چاه جدید این اداره به شبکه آبرسانی سروستان فراهم نمائیم اما متاسفانه به دلیل کاهش اعتبارات مالی،این کار به کندی پیش می رود.

وی در ادامه این مطلب تاکید کرد:عملیاتی شدن این پروژه نیازمند اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال می باشد که تلاش ما در جهت تامین این مبلغ هنوز به جایی نرسیده است.

رئیس اداره آبفای شهری سروستان در ادامه این گفتگو گریزی به مساله آب باغ شهرهای اطراف سروستان زد و تصریح کرد: حداکثر آب مصرفی این مجموعه ها 5 متر مکعب در طول ماه می باشد و ما بر اساس قانون اجازه آبیاری درختان به مالکین اینگونه باغ ها را نخواهیم داد.

مهندس رحیمی در پایان این گفت و گو با تاکید بر اهمیت مدیریت مصرف آب توسط مردم گفت: از عموم مردم شریف سروستان تقاضا داریم با مدیریت صحیح مصرف آب و جلوگیری از اسراف این نعمت الهی، ما را در ارائه کمی و کیفی خدمات یاری نمایند.

نظرات بینندگان