کد خبر: ۷۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۴

قیمت خوراکی های ماه رمضان در شیراز اعلام شد

نایب رئیس اتاق اصناف شیراز نرخ جدید فروش خوراکی های مربوط به ماه مبارک رمضان را در شیراز اعلام کرد.
به گزارش شیرازه، خسرو فروغان در گفتگو با خبرگزاری مهر به اعلام قیمت های انواع خوراکی برای ماه رمضان پرداخت و گفت: یک کیلو گرم آش سبزی دو هزار و ۹۰۰ تومان، یک کیلوگرم حلیم بادمجان مخصوص با گردو پنج هزار تومان، یک کیلوگرم حلیم بادمجان مخصوص بدون گرد و چهار هزار و ۵۰۰ تومان، یک کیلوگرم حلوای زعفرانی چهار هزار تومان، یک کیلوگرم تر حلوا سه هزار و ۳۰۰ تومان، یک کیلوگرم آش ماست سه هزار و ۵۰۰ تومان، یک کیلو گرم آش رشته دو هزار و ۳۰۰ تومان و یک کیلوگرم آش کشک سه هزار و ۶۰۰ تومان است.

وی بیان کرد: اگرچه تا به این لحظه قیمت هر کیلو تر حلوا سه هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده ولی با توجه به افزایش قیمتی که در بعضی مواد غذایی ترحلوا رخ داده، ممکن است قیمت آن به هزار و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کند.

نایب رئیس اتاق اصناف شیراز اظهار داشت: همچنین قیمت یک کیلوگرم چغور پغور ۹ هزار و ۲۰۰ تومان، هر سیخ کباب کنجه به وزن ۶۰ گرم چهار هزار تومان، هر سیخ جگر، دل و قلوه به وزن ۱۳ گرم ۷۰۰ تومان و کتف و بال به وزن ۲۵۰ گرم چهار هزار تومان است.

فروغان اضافه کرد: علاوه بر این، قیمت هر سیخ کباب کوبیده به وزن ۷۵ گرم سه هزار تومان، هر سیخ کباب کوبیده به وزن ۱۰۰ گرم سه هزار و۸۰۰ تومان، جوجه کباب بدون استخوان به وزن ۲۵۰ گرم هفت هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلو گرم هلیم گندم سه هزار و ۳۰۰ تومان است.

وی درباره قیمت کله پاچه نیز گفت: قیمت هر کله پاچه کامل شامل چهار عدد پاچه، سیراب شیردان و بدون مغز ۳۵ هزار تومان است و به تفکیک اجزا نیز قیمت چهار عدد پاچه شش هزار تومان، دو عدد بناگوش پنج هزار تومان، سیرابی چهار هزار تومان، شیردان چهار هزار تومان، زبان حلقوم پنج هزار و ۵۰۰ تومان، دو عدد چشم هزار و ۵۰۰ تومان، دو عدد جای چشم دو هزار تومان، گوشت صورت هفت هزار تومان و کله خالی ۲۱ هزار تومان است.

نایب رئیس اتاق اصناف شیراز با اشاره به طرح ضیافت گفت: حدود ۵۰ مغازه در این طرح شرکت کرده اند و در قالب این طرح برای غذاهای خود تخفیف پنج درصدی قائل می شوند.


نظرات بینندگان