کد خبر: ۷۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۰۸ تير ۱۳۹۴

فرماندار جهرم: مردم از بی کیفیتی نان گلایه دارند

فرماندار ویژه جهرم گفت: آنچه در سرکشی از نانوایی ها مشاهده شد گلایه مردم از بی کیفیتی پخت نان در برخی از واحدهای نانوایی بود.

به گزارش شیرازه علیرضا صحرائیان در گفتگو با خبرنگار پسین جهرم به سرکشی خود از واحدهای نانوایی سطح شهر اشاره کرد و گفت: هدف از این حرکت، نظارت بر قیمت ها و بررسی کیفیت پخت نان ها است که با توجه به تعیین نرخ نان به طور کشوری و استانی آن را توسط مراجع مربوطه پیگیری می کنیم.

وی با بیان اینکه وزن نان در اختیار مردم باید استاندارد مشخص داشته باشد، افزود: در جلسه ای که با سرپرست اداره صنعت و معدن و شورای آردونان داشتیم بر لزوم رعایت حداقل های استاندارد واحدهای نانوایی تاکید شد.

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به لزوم رعایت وزن دقیق نان توسط واحدهای نانوایی، خاطرنشان کرد: وزن نان سنگک سنتی 500 گرم و ماشینی 450 گرم است که در صورت عدم رعایت آن با متخلفان برخورد می شود.

وی با بیان اینکه کیفیت نان بسته به رضایت مندی مردم است، گفت: آنچه در سرکشی از نانوایی ها مشاهده شد گلایه مردم از بی کیفیتی پخت نان در برخی از واحدهای نانوایی بود.

صحرائیان بیان کرد: با توجه به اینکه قوت غالب مردم نان است و باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد در این زمینه کارشناسان شورای آرد و نان را فعال کردیم تا بر واحدهای نانوایی به ویژه در ماه رمضان نظارت جدی شود.

وی با اشاره به توجه ویژه و تشویق واحدهای نانوایی که در رضایت مندی مردم نمره بیشتری بگیرند، گفت: برای این دسته از نانوایی ها افزایش سهمیه آرد در نظر گرفته می شود.

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه جهرم در عین حال از برخورد با واحدهای نانوایی متخلف توسط دستگاه های نظارتی خبر داد.

برچسب ها: جهرم ، نانوایی ، فرماندار
نظرات بینندگان