کد خبر: ۷۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۲ - ۰۹ تير ۱۳۹۴

توزیع 70 سبد کالا توسط اداره بهزیستی قیروکارزین در بین مددجویان

به مناسبت فرارسیدن ایام پر فیض و معنوی ماه مبارک رمضان واحد مشارکتهای مردمی اداره بهزیستی قیروکارزین با جلب مشارکت از خیرین استانی و شهرستانی اقدام به تهیه تعداد 70 سبد غذایی نموده است.

به گزارش شیرازه، بهمن طالبی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قیروکارزین در گفتگو با پرگون از توزیع بسته های سبد غذایی در بین مددجویان این نهاد خبر داد.

وی گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام پر فیض و معنوی ماه مبارک رمضان واحد مشارکتهای مردمی اداره بهزیستی قیروکارزین با جلب مشارکت از خیرین استانی و شهرستانی اقدام به تهیه تعداد 70 سبد غذایی نموده است. طالبی در خصوص ارزش ریال این بسته های غذایی گفت: این بسته های غذایی که شامل اقلامی نظیر برنج، ماکارونی، رب گوجه، قند، عدس و روغن می باشد به ارزش 51 میلیون ریال در بین مددجویان در نقاط مختلف شهرستان توزیع شد.

طالبی اظهار داشت: همچنین به منظور ترغیب عموم بویژه مسئولین و خیرین اقداماتی از قبیل تهیه پاکت با آرم و طرح با محوریت مشارکت و توزیع بروشور با محتوای همدلی و همراهی در جهت رفع نیازهای گروههای هدف و تعامل با ادارات شهرستان با هدف شرکت پرسنل در این امر خدا پسندانه توسط این اداره صورت گرفته است.

نظرات بینندگان