کد خبر: ۷۱۹۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۱۲ تير ۱۳۹۴
ضرغام صادقی در گفتگو با شیرازه:

استاندار فارس همگام با مردم باشد نه همراه با جناح‌های سیاسی/ مجمع نمایندگان به لیست واحد و متفق‌القول می‌رسند

انتظارمان از دولت این است که به نظرات نمایندگان فارس توجه جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بی‌ثباتی مدیریتی در استان فارس به توسعه استان آسیب می‌رساند و باعث می‌شود عقب‌ماندگی‌های استان بیش از پیش باشد، گفت: تا مدیر جدیدی نسبت به مسائل اجرایی استان شناخت پیدا کند و بر شرایط مسلط شود، زمان‌بر است و این اتلاف زمان باعث می‌شود که دچار عقب‌ماندگی در زمینه‌های گوناگون شویم به‌ویژه تغییرات مدیریتی که به دنبال تغییر مدیریت ارشد استان ایجاد می‌شود خودش مزید برعلت و باعث عقب‌ماندگی مضاعف استان می‌شود.

ضرغام صادقی در حاشیه مراسم جشن گلریزان که در هتل شیراز برگزار شد در گفتگو با خبرنگار شیرازه اظهار کرد: دوست داریم یک شخص متدین، عاقل، کارآمد و ترجیحا غیرسیاسی استاندار فارس شود که بیشتر توسعه و حل معضلات استان برایش مهم باشد و در راستای حل مشکلات مردم گام بردارد.

وی تاکید کرد: استاندار فارس باید قبل از اینکه به یک باشگاه سیاسی خاص توجه کند و استان را به عنوان باشگاه سیاسی ببیند، باید به مطالبات، مشکلات و انتظارات مردم بپردازد و راهکاری برای اشتغال‌زایی در سطح استان پیدا کند تا معضل بیکاری ما حل شود و صنایع از حالت رکود خارج و فعال گردند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید دغدغه اصلی استاندار فارس مسائل و مدیریت کلان استان و رونق اقتصادی باشد، خاطرنشان کرد: باید سرمایه‌گذاری به عنوان موتور محرکه توسعه استان در اولویت کاری و راهبرد اساسی استاندار فارس باشد.

صادقی تصریح کرد: استاندار جدید فارس باید کمتر به مسائل سیاسی و انتخاباتی توجه کند و قبل از اینکه به عنوان یک پایگاه جناحی سیاسی خاص عمل کند، باید توجه به مطالبات مردم برایش بسیار مهم باشد.

وی با بیان اینکه در جلسه مجمع نمایندگان فارس که در شیراز برگزار می‌شود شرکت می‌کنم، توضیح داد: قرار است در این جلسه راهکاری پیدا کنیم تا اجماع کلی شکل بگیرد و زمینه انتخاب یک استانداری فراهم شود که همراهی او با مردم فارس و نمایندگان آن ها و فاصله گرفتن او با باشگاه سیاسی اتفاق افتد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در تلاش هستیم به یک لیست واحد برسیم که مورد اجماع و حمایت همه نمایندگان فارس باشد و بر آن متفق‌القول باشیم، گفت: انتظارمان از دولت و کسانی که در بحث انتخاب استاندار فارس تصمیم‌گیرنده هستند این است که به نظرات نمایندگان فارس توجه جدی داشته باشند و مطالبه جدی نمایندگان انتخاب استانداری است که به جای همراهی با جناح‌های سیاسی، همگام با مردم باشد.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴
0
شیرازه تسلیت تسلیت