کد خبر: ۷۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۷ - ۲۱ تير ۱۳۹۴

نتیجه جلسه مجمع نمایندگان فارس با رئیس مجلس چه بود؟

مجمع نمایندگان استان فارس پس از استعفای دسته جمعی، با رییس قوه مقننه جلسه برگزار کردند.

به گزارش شیرازه، مجمع نمایندگان استان فارس پس از استعفای دسته جمعی در اعتراض به عدم توجه دولت به پیشنهادی آن ها در انتخاب استاندار فارس، با رییس قوه مقننه جلسه برگزار کردند.

دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستان‎های لارستان گراش و خنج گفت: ما به دنبال این هستیم فردی در استان فارس مدیریت استان را بر عهده بگیرد که هم باتجربه باشد هم اینکه از استان شناخت مناسبی داشته باشد.

این عضو مجمع نمایندگان فارس جلسه امروز با دکتر لاریجانی را مفید ارزیابی کرد و گفت تا چند روز آینده نتیجه رایزنی نمایندگان مشخص می‌شود.

نتیجه جلسه مجمع نمایندگان فارس با رئیس مجلس چه بود؟

سیدعنایت‎اله هاشمی نماینده مردم شهرستان سپیدان در مجلس نیز ضمن مفید دانستن جلسه با رئیس مجلس گفت قرار است تا چند روز آینده مجمع نمایندگان فارس با وزیر کشور برای انتخاب استاندار تشکیل جلسه دهد

او افزود: در جلسه ای که با حضور وزیر کشور برگزار خواهد شد طرفین دیدگاههای خود در خصوص استاندار فارس مطرح خواهند کرد تابتوانند و به یک جمع‎بندی در این زمینه دست پیدا کنند.

فریدونی نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین هم با بیان اینکه مجمع نمایندگان فارس در اعتراض به تصمیم‌گیری فوق در دفتر آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گرد آمده‌اند،‌ افزود: با آقای لاریجانی تبادل نظر کرده و درخواست‌مان را اعلام کردیم و آقای لاریجانی قرار شد این موضوع را پیگیری کند.

رضایی رئیس مجمع نمایندگان استان فارس هم گفت: قرار شد موضوع انتخاب استاندار فارس امروز در هیأت دولت مطرح نشود تا فردا وزیر کشور به مجمع نمایندگان استان فارس بیاید و به جمع بندی برسیم و گزینه توافقی را برای استان انتخاب کنیم.

نظرات بینندگان