کد خبر: ۷۲۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۲۲ تير ۱۳۹۴

امام جمعه بوانات: عملکرد دولت در فارس هیچ تناسبی با اعتدال ندارد

امام جمعه بوانات گفت: باید از اقدام نامعقول در انتخاب فتنه گری جدید برای استان فارس اجتناب می کردند.

به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از  حرف رسا، به دنبال معرفی استاندار جدید استان فارس و استعفای دسته جمعی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی موجی از واکنش ائمه جمعه و نمایندگان مجلس را در پی داشته است.

حجت الاسلام علی مدد زارع امام جمعه شهرستان بوانات گفت: این استعفای دسته جمعی نشان از اوضاع نامناسب استان فارس دارد و این که عملکرد دولت در استان هیچ تناسبی با اعتدال ندارد و این کار نمایندگان فارس یک عکس العمل در مقابل بی ندبیری دولت در بی توجهی معنا دار به نظرات علمای طراز اول و نمایندگان مجلس بود.

زارع افزود: دولت حق ندارد با استفاده از ابزار قانونی خود در انتخاب استاندار، یک استان به این بزرگی را دچار تنش کند. چطور دولتی که با شعار تدبیر رای مردم استان تاثیر گذار را به سوی خود جلب کرده و حال با انتخاب استاندار مسئله دار و بی تجربه در استان با لجبازی و بی تدبیری عموم مردم و علما و نمایندگان مجلس و ائمه جمعه را ناراحت می کنند؟

امام جمعه بوانات تصریح کرد: اگر دولت به شعار اعتدال و تدبیر پایبند است فرمایشات مقام معظم رهبری در شب گذشته در جمع دانشجویان که فرمودند : «کسانی که حوادث سال 88 را به راه انداختند قابل اعتماد نیستند» باید از اقدام نا معقول در انتخاب فتنه گری جدید برای استان فارس اجتناب می کرد.

نظرات بینندگان