کد خبر: ۷۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۸ - ۲۶ تير ۱۳۹۴

رئیس دادگستری کوار: کوار دیگر نا امن نیست

در شهرستان کوار به نقطه ای رسیده ایم که دیگر از کلمه ناامنی استفاده نمی کنیم.

به گزارش شیرازه به نقل از بهارکوار، در نیمه دوم سال 91 دادگاه عمومی کوار به دادگستری ارتقا پیدا کرد و جمشید کشکولی به عنوان اولین رئیس دادگستری شهرستان کوار معرفی شد.

کشکولی در تشریح فعالیت های صورت گرفته در این مدت و وضعیت امنیت شهرستان گفت: در حال حاضر شهرستان کوار از وضعیت مطلوب و قابل قبولی برخوردار است و مورد خاصی که امنیت شهرستان را تهدید کند نداریم.

کشکولی افزود: در سال 91 که دادگاه عمومی کوار به دادگستری ارتقا یافت پرونده هایی همچون آدم ربائی و قتل در شهرستان مطرح بود که به یاری خداوند متعال و با برنامه ریزی و تعاملی که در سطح شهرستان و شورای تأمین صورت گرفت و با همکاری که خود مردم داشتند، تلاش کردیم رسیدگی به پرونده های جرائم خشن را در اولویت قرار دهیم.

رئیس دادگستری کوار گفت: در همین راستا افرادی که در سطح شهرستان اقدام به شرارت می کردند و امنیت عمومی جامعه را بر هم می زدند شناسایی، دستگیر و محاکمه شدند.

کشکولی با اشاره به اینکه در شهرستان کوار به نقطه ای رسیده ایم که دیگر از کلمه ناامنی استفاده نمی کنیم، افزود: تلاش ما بر این بوده که با توجه به نزدیکی شهرستان به مرکز استان و پتانسیل ویژه کوار در زمینه های کشاورزی، دامپروری و صنایع تولیدی، امنیت پایداری را در شهرستان برقرار کنیم تا سرمایه گذاران با خیال آسوده به انجام امور اقتصادی بپردازند و خوشبختانه در حال حاضر نگرانی در این خصوص نیست.

کشکولی در خصوص اقدامات پیشگیرانه دادگستری شهرستان کوار گفت: به همراه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان در جهت پیشگیری از وقوع جرم با همکاری مجموعه آموزش و پرورش در مدارس شهرستان حضور پیدا کرده و عواملی که نوجوانان و جوانان ما را تهدید می کند و زمینه انحراف را برای آنان فراهم می آورد و این تهدید خود ناشی از عوامل مختلفی است را گوشزد و راهکارهای پیشگیری را برای این عزیزان بیان نمودیم.

نظرات بینندگان