کد خبر: ۷۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۴

اعزام دانش‌آموزان ممتاز قیروکارزین به اردوی بنیاد علوی

مسئول نمایندگی آموزش‌ و پرورش بخش افزر قیروکارزین از اعزام 34 دانش‌آموز مقطع اول متوسطه مدارس این بخش به اردوی بنیاد علوی خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از پرگون علی معصومی مسئول نمایندگی آموزش‌ و پرورش بخش افزر شهرستان قیروکارزین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 34 نفر از دانش‌آموزان مقطع اول متوسطه مدارس بخش افزر جمعه نهم مردادماه به اردوی بنیاد علوی واقع در اردوگاه امام خمینی (ره) در منطقه‌ لواسان تهران اعزام شدند.

وی با بیان این‌که شرکت‌کنندگان در این اردوی یک‌هفته‌ای، از دانش‌آموزان ممتاز و کم‌برخوردار مقطع اول متوسطه مدارس بخش افزر هستند تصریح کرد: هدف از برگزاری این اردوی یک‌هفته‌ای، ایجاد بستری مناسب برای تمرین یک زندگی دسته‌جمعی، کسب تجربه، افزایش آگاهی عمومی و کمک به فرایند اجتماعی شدن است.

مسئول نمایندگی آموزش‌ و پرورش بخش افزر قیروکارزین ادامه داد: برگزاری اردوهای فرهنگی، ورزشی و تفریحی ضمن غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان موجب می‌شود تا آن‌ها با زندگی اجتماعی و تعامل مطلوب با یکدیگر آشنا شوند.

این مقام مسئول بیان داشت: دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این اردو ضمن بهره‌گیری از امکانات تفریحی و رفاهی اردوگاه بنیاد علوی و شرکت در کلاس‌های مختلف آموزشی و پرورشی، از چند مکان مذهبی و تاریخی نیز بازدید خواهند داشت.

معصومی خاطرنشان کرد: اردوهای بنیاد علوی در ارتقاء سطح پرورشی و آموزشی دانش‌آموزان بسیار مؤثر بوده و به‌ طور کلی، هدیه‌ای تفریحی، آموزشی و معنوی به دانش‌آموزان ممتاز مناطق محروم است.

وی در پایان از تلاش‌های فرماندار قیروکارزین، مدیریت آموزش‌ و پرورش، مدیریت کمیته امداد امام خمینی و رئیس اداره بهزیستی این شهرستان به خاطر حمایت‌ در برگزاری این اردو، تشکر و قدردانی کرد.

نظرات بینندگان