کد خبر: ۷۳۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۸ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۴

فرماندار بوانات: به هیچ گروهی وابستگی ندارم و تمام چاه های غیرمجاز را پلمب می کنم

فرماندار بوانات گفت: ما در حال حاضر مشکل کم آبی و خشکسالی به آن صورت نداریم اما مشکل سوء مدیریت و بی انصافی در برداشت از منابع آب هستیم و فرمانداری هر روز درگیر این مسئله است.

به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از حرف رسا، چهل و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوانات با حضور اعضا در محل سالن اجلاس فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

محمد اسدالهی فرماندار شهرستان بوانات در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار به خبرنگاران، رسالت خبرنگاران را بسیار مهم و سرنوشت ساز عنوان کرد و گفت: امسال مراسم گرامیداشت و تقدیر از رحمات خبرنگاران پرتلاش شهرستان بوانات بصورت متمرکز و در جلسه شورای اداری برگزار خواهیم کرد.

فرماندار بوانات خشکسالی را بزرگترین معضل شهرستان دانست و اظهار داشت: از سال قبل تا کنون بالغ بر 50 حلقه چاه غیر مجاز را در سطح شهرستان پلمپ و پر کرده ایم و در این خصوص بنده عرض کنم که با هیچ کس و هیچ گروهی وابستگی ندارم و اگر چنانچه هر کجا که گزارش شود اقدام خواهیم کرد.

محمد اسدالهی مشکل سوء مدیریت در استفاده از منابع آب را مهمترین دغدغه و مشکل عنوان کرد و افزود: ما در حال حاضر مشکل کم آبی و خشکسالی به آن صورت نداریم اما مشکل سوء مدیریت و بی انصافی در برداشت از منابع آب هستیم و فرمانداری هر روز درگیر این مسئله است.

فرماندار بوانات به عدم همراهی برخی از مدیران با سیاست های شهرستان و دولت که همان بهره وری است اشاره کرد و گفت: برخی تنها دنبال حاشیه سازی و مکشکل درست کردن هستند و با مجموعه همکاری نمی کنند که اگر چنین شود برخورد خواهیم کرد.

اسدالهی همچنین از اعضای شورای تامین شهرستان در برخورد با مشکلات شهرستان و تلاش برای رفع این مشکلات قدردانی کرد.

نظرات بینندگان