کد خبر: ۷۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۴

برگزاری مسابقات «جستجو ونجات در سیلاب های خروشان» دراقلید

مسئول پایگاه های امدادونجات فارس:مسابقات «جستجو ونجات در سیلاب های خروشان»14و15مردادماه برگزار میشود.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از کلید فارس، علی اصغر واعظ زاده اسدی مسئول پایگاه های امدادونجات استان فارس در حاشیه افتتاح مسابقات درگفت وگو با کلیدفارس گفت:مسابقات «جستجو ونجات در سیلاب های خروشان»باحضور50نفر از نجات گران جمعیت هلال احمر استان فارس در اقلید شروع بکار نموده است که بمدت دوروز با یکدیگر به رقابت میپردازند.

وی هدف از اجرای این مسابقات را توان افزایی وحفظ آمادگی جسمی و روحی امدادگران دانست وافزود:این مسابقات با هدف  توان افزایی وحفظ آمادگی جسمی و روحی امدادگران ونجاتگران داوطلب جمعیت هلال احمر برگزار می شود.

واعظ زاده خاطرنشان کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر در رشته های تخصصی امداد و نجات در سیلاب ها خروشان،امدادونجات در سوانح جاده ای،امدادونجات در کوهستان ،اسکان اضطراری و برپایی اردوگاه برای خواهران وبرادران به صورت استانی وشهرستانی برگزار میشود.

مسئول پایگاه های امداد و نجات استان فارس در بخش پایانی سخنان خود از توانمندی شعبه هلال احمر شهرستان اقلید در استان فارس خبرداد و افزود: شهرستان اقلید به دلیل توانمندی شعبه هلال احمر،مستعد حوادث سیلاب فارس وبرخورداری از رودخانه های دائمی دراستان به عنوان میزبان این سری مسابقات برگزیده شده است.
نظرات بینندگان