کد خبر: ۷۴۲۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
شنیده ها حکایت می کند؛

یک «بارانی» معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس می شود/ مشاور امور روحانیت سهم حزب اعتماد ملی

معاونت سیاسی امنیتی استانداری فارس به زودی منصوب می شود.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، به زودی معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس منصوب می شود. به گفته یک منبع آگاه، «هادی پژوهش» گزینه اصلی محمدعلی افشانی برای این سمت است.

«پژوهش» اصالتا اهل جهرم است. وی اکنون ریاست شورای اصلاح طلبان استان خراسان رضوی را بر عهده دارد و عضو هیئت مدیره شورای بنیاد باران این استان می باشد. وی یکی از صنعتگرانی است که در دعوت از عناصر افراطی به شهر مشهد نقش بسزایی دارد. او همچنین، معاونت سیاسی استانداری فارس در دوره صحرائیان و معاونت سیاسی استانداری خراسان رضوی در زمان رسولی در دولت اصلاحات را در کارنامه دارد. از افراد دیگری همچون اسکندرپور، کدخداپور و حقیقی هم به عنوان گزینه احتمالی یاد می شود.

معاونت سیاسی امنیتی یکی از مهمترین پست ها در استانداری ها است. کسی که می خواهد این سمت را عهده دار شود از سوی استاندار فارس معرفی و با حکم وزیر کشور منصوب می شود. این پست سیاسی در استانداری فارس همواره حاشیه ساز بوده است. در 2 سالی که از عمر دولت و تدبیر و امید می گذرد، سه نفر در این استان، تاکنون عهده دار این سمت بوده اند؛ فیروزآبادی، کدخداپور و احد جمالی.

مشاور استاندار فارس در امور روحانيت هم به زودی منصوب می شود. برخی خبرها حاکی از آن است، حجت الاسلام نامدار، روحانی اصلاح طلب شیراز و مسئول مجمع روحانیون مبارز شیراز و مسئول حزب اعتماد ملی در امور روحانیون یکی از گزینه های مطرح برای این سمت است. حجت الاسلام مرادی مدتی پیش از سمت مشاور استاندار در امور روحانیت استعفا کرده بود.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سرباز ولایت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
0
با سلام
اگر میشد با خوده ایشان مصاحبه میکردید و بعد تیتر میزدید و مطالب رو منتشر میکردید بهتر نبود؟
قضاوت زود عادلانه نیست