کد خبر: ۷۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۹ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۴
خطیب جمعه خرامه:

هدف سفارت انگلیس نفوذ به حوزه مدیریت کشور در آستانه انتخابات است

صباحی گفت: مردم ما انگلیس را به عنوان استکبار پیر می شناسند، همان کشوری که به سلمان رشدی پناه داد و معاهده های ننگین را به کشور تحمیل کرد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از صدای خرامه، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه اظهار داشت: هفته دولت هفته برآورده شدن نیاز های مردم و محک زدن عملکرد دولت است، از کسانی که میز خدمت را در دست گرفته اند و به مردم خدمت رسانی می کنند تشکر می کنم و امیدوارم که با همدلی و همزبانی، برای پیشرفت شهرستان تلاش کنند.

وی افزود: شهرستان خرامه هفته دولت را با افتخار سپری می کند، برخورداری از خدمات دولت کام مردم را شیرین کرده است و امیدواریم با برطرف شدن خشکسالی این شادی کامل شود.

حجت الاسلام صباحی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های حوزه گاز، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، شهرک صنعتی و کارخانه سیمان در سطح شهرستان ادامه داد: ادارات خرامه در تراز خدمت رسانی بین ادارات استان، رتبه برتر را دارند.

امام جعه خرامه به دغدغه مقام معظم رهبری در مورد مسائل فرهنگی اشاره کرد و بیان داشت: ما نیاز به یک نقشه فرهنگی داریم امیدواریم که دولت محترم و کارگزاران فرهنگ، سعی بر حل این مشکلات داشته باشند.

وی با اشاره به بازگشایی مجدد سفارت انگلیس در هفته گذشته گفت: مردم ما نه تنها از این بازگشایی استقبال نکردند بلکه دلخور هم شدند، مردم ما انگلیس را به عنوان استکبار پیر می شناسند، همان کشوری که به سلمان رشدی پناه داد و معاهده های ننگین را به کشور تحمیل کرد.

حجت السلام صباحی ادامه داد: هدف سفارت انگلیس نفوذ به حوزه مدیریت کشور در آستانه انتخابات است، مقام معظم رهبری از این پروژه پرده برداری کردند، مردم ما اجازه نمی دهند مدیریت کشور به سمت دیگری هدایت شود، اجازه نمی دهند که کشوری بر مبنای ارتباط با چهره های شاخص اقدام به مبادلات فکری برنامه ریزی شده کند، همه ما دولت انگلیس را می شناسیم این در، درب دوستی و مهربانی نخواهد بود.

امام جمعه خرامه چهار شاخصه اصلی حج ابراهیمی را از دیدگاه رهبر انقلاب تشریح کرد و آن را نماد وحدت، نشان دهنده عظمت امت اسلام، تبادل تجربه بین امت های اسلامی و صحنه ای برای بررسی مشکلات جهان اسلام عنوان کرد و گفت: امیدواریم با نابودی وهابیت، حج به جایگاه واقعی خودش برسد.

نظرات بینندگان