کد خبر: ۷۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۴

امام جمعه مرودشت؛ دولتی ها در هفته دولت به مردم گزارش کار بدهند

امام جمعه مرودشت بیان داشت: مسئولان و مدیران مرودشت در هفته دولت کارهای خود را به سمع و نظر مردم برسانند تا بدانیم چه کارهایی انجام شده و چه کارهایی باید انجام شود.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، امام جمعه مرودشت در جمع نمازگزاران بیان داشت: یکی از بهترین ویژگی های مومنین ترویج فرهنگ قرض الحسنه است که متاسفانه در کشور ما روز به روز فراموش می شود.

نماز جمعه مرودشت

حجت الاسلام و المسلمین قنبرعلی احمدی با توجه به فرا رسیدن روز بانکداری اسلامی بیان داشت: یکی از چیزهایی که جامعه را فلج می کند و مومنین را از مسیر ایمان خارج می کند بحث ربا می باشد و اگر سودهای سرسام آور در مسیر ربا قرار بگیرد برای جامعه بسیار خطرناک است.

احمدی افزود: اگر کسی پول خود را صرفا برای دریافت سود در بانک نگهداری کند، این امر موجب بیکاری می شود و چرخه صنعت را متوقف می کند.

مصلی نماز جمعه مرودشت, عکس مرودشت

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر دو یار محرومین و مستضعفین بودند که دل در گرو خدمت خالصانه به مردم داشتند.

وی اظهار داشت: دیدار اخیر مقام معظم رهبری با اعضای هیات دولت یک دیدار متفاوت بود و من احساس کردم رهبری در این دیدار صیمی ترین رفتار را به نمایش گذاشتند زیرا که امسال سال همدلی و همزبانی نامیده شده است و ایشان در این جلسه خیلی خودمانی و با عطوفت همدلی و همزبانی را به ما گوشزد کردند.

وی بیان داشت: مسئولان و مدیران مرودشت در هفته دولت کارهای خود را به سمع و نظر مردم برسانند و جلسات پرسش و پاسخ ترتیب دهند و با مطبوعات مصاحبه کنند تا بدانیم چه کاری انجام شده و چه کاری باید انجام شود.

وی تاکید کرد: مدیران مرودشت تلاش کنند با اعتقادی راسخ و اخلاقی متعالی مسیر شهید رجایی و شهید باهنر را طی کنند.

مرودشت

احمدی در خصوص بازگشایی سفارت انگلیس بیان داشت: امروز باید دقت کرد که انگلیسی ها به دنبال تجزیه در منطقه و اختلاف افکنی و دو قطبی کردن جامعه هستند و بعد از اختلاف به دنبال نفوذ هستند.

وی در خصوص نقش شورای نگهبان بیان داشت: احزار صلاحیت ها و نظارت بر انتخابات  به عهده شورای نگهبان هست و باید مراقب باشیم این جایگاه تخریب نشود و تفکری که می گفتند انتخابات سالم، منصفانه و آگاهانه وجود نخواهد داشت امروز با تاسیس احزاب جدید و نقاب جدید وارد صحنه می شوند و این وظیفه شورای نگهبان است که باید در مقابل این گونه تحرکات بایستد.

وی افزود: خبرنگار به عنوان مجاهد است زیرا آنچه امروز ما از دفاع مقدس داریم و در تاریخ ثبت شده است به خاطر جان فشانی های خبرنگاران است و تعداد شهیدان خبرنگار کم نیست.

وی تصریح کرد: خبرنگاران باید مراقب باشند خبرهای موثق و مورد اطمینان را انعکاس دهند. یکی از هفته نامه های محلی در صدر اخبارش یک مسئله ای را در تیراژ بالا منتشر کرد و بعد معلوم شد که حسابرسی سال 92 این نهاد تایید نشده است و در خصوص سال 93 هم اصلا حسابرسی صورت نگرفته است. اگر یک مرجع قانونی بخواهد این خبر را به عهده بگیرد باید رسمیت پیدا کند و الا خیلی خطر دارد و خیلی ناراحت کننده است.

مرودشت

وی افزود: چنانچه گزارش تایید شود و مستندات ارائه شود، برای ما فرقی نمی کند آن فرد چه کسی است وهرکس که باشد، آقازاده باشد، معاون رییس جمهور باشد یا رییس مجلس و..... باید به زندان برود و محاکمه شود اما انتشار چیزی که هنوز تایید نشده و بازی کردن با حیثیت یک نهاد و افراد زیبنده نیست و مطبوعات باید مواظب باشند تقوا را رعایت کنند.

وی بیان داشت: اردوهای جهادی نمود سازندگی درعرصه عمران و درعرصه فرهنگ است و مسئولان هم باید با عمل و تفکر جهادی به خدمت به مردم بپردازند.

نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان