کد خبر: ۷۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۴

فرماندار لارستان: توافق هسته‌ای بی‌شک اثرات مثبت و موثری در بخش‌ها می‌گذارد

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در جمع مردم روستاهای بخش جویم گفت: توافق هسته ای بی‌شک اثری مثبت و موثر در تمامی بخش‌ها خواهد داشت.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از لادستان، علی اکبر نجیب زاده در جمع مردم روستاهای منصور آباد، چغان، هرم و کاریان از بخش جویم در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنرخاطر نشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر خدمتگزاران صدیقی برای نظام جمهوری اسلامی ایران بودند و ماندگاری نام شهیدان رجایی و باهنر را مدیون خدمات صادقانه و ارزنده آنها به نظام جمهوری اسلامی می دانیم.

علی اکبر نجیب زاده با بیان اینکه در هفته دولت امسال ۶۵ پروژه عمرانی با صرف اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال در منطقه لارستان به بهره برداری می‌رسد؛ افزود: دولت تدبیر و امید به موفقیت های بسیار بزرگی تا بحال دست پیدا کرده است و در موضوعات مختلف پیروز میدان بوده که مهمترین آن مساله توافق هسته ای بود که با قدرت و اقتدار، با حمایت های مقام معظم رهبری و با ایستادگی و مقاومت جانانه مردم به پیشرفت های قابل قبولی رسیده است و به فضل پروردگار آینده خوبی پیش رو داریم.

معاون استاندار با بیان اینکه حمایت رهبر معظم انقلاب و ملت عزیز ایران اسلامی موجب حضور مقتدرانه تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در میز مذاکرات بود، اظهار داشت: این توافق بی‌شک اثری مثبت و موثر در تمامی بخش‌ها خصوصا در بخش‌های اقتصادی و صنعتی خواهد داشت و ان شاالله با لغو کامل تحریم ها، اثری مثبت در تمامی بخش‌ها خواهد داشت و راه برای حرکت و رونق اقتصادی در کشور هموار می گردد، هرچند اگر تحریم ها هم لغو نگردد، کشور عزیزمان ایران همچون گذشته مسیر پیشرفت و توسعه را در پیش خواهد گرفت.

علی اکبر نجیب زاده گفت: امیدواریم وضع اعتبارات در کشور خوب بشود و اعتبارات کلانی به این مناطق تزریق گردد، تا آبادانی این خطه را شاهد باشیم.

فرماندار ویژه لارستان اظهارداشت: به حمدالله امنیت قابل قبولی در منطقه لارستان با تعامل و همدلی اعضای شورای تامین شهرستان و البته همکاری خوب مردم به دست آمده است و از این بابت بایستی شکرگزار خداوند باشیم.

وی یادآور شد: هرکس به هر نحوی بخواهد وحدت مثال زدنی ما را برهم بزند دشمن ماست. بنابراین هیچ فردی نمی تواند به این وحدت خدشه ای وارد کند، بلکه این وحدت باید نسل به نسل به جوانان این مرز و بوم منتقل گردد.

فرماندار ویژه لارستان خاطر نشان کرد: هر کاری که برای شما مردم نجیب و صبور انجام دهیم بازهم کم است و باید تلاشمان برای شما مردم بیشتر و مضاعف شود.

وی ادامه داد: تمام اقدامات خوبی که در این شهرستان انجام شده در زیر سایه اتحاد و همدلی بین مسئولین و مردم به دست آمده است و همه ما نیز باید به قوت بخشیدن به این امر نهایت تلاشمان را بکار گیریم.

http://ladestan.com/images/docs/000013/n00013535-b.jpg

نجیب زاده شرط پیشرفت و توسعه یک منطقه را اتحاد و همدلی مردم و مسئولان دانست و افزود: همه باید برای آبادانی روستای خود تلاش کنند.

وی از همه اهالی بخش خواست که با تعامل و وحدت بیشتر کارها را به پیش ببرند تا رشد و توسعه و آبادانی در بخش پدید آید.

فرماندار ویژه لارستان در پایان از تمامی خیرین این روستاها تقدیر و تشکر کرد که در ساخت بناهای عام المنفعه به کمک دولت آمده اند.
برچسب ها: لارستان
نظرات بینندگان