کد خبر: ۷۵۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۴

فرماندار ممسنی: با نقد دولت موافقیم اما ابتدا باید خود نقد کارشناسی شود

پیکری گفت: دولت با نقد کارشناسانه و منصفانه موافق است و استقبال هم می کند. قطعا نقد چراغ راه هدایت مدیران است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه رهام پیکری فرماندار ممسنی در گفتگو با نورآنلاین بیان داشت: 130 پروژه عمرانی در شهرستان ممسنی وجود دارد که در یک سال گذشته عملیات اجرایی 45 پروژه فعال بوده است که از این تعداد 30 پروژه تکمیل و در هفته دولت افتتاح  و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این طرح های عمرانی فعال ، 29 میلیارد تومان هزینه شده است. که غالب طرح ها مربوط به آبرسانی، راه سازی و حمل نقل، گاز رسانی، برق و روشنایی، مقاوم سازی، بهداشت، اب انبارهای عشایر، آبخیز داری، جهاد کشاورزی و ... بوده است.

پیکری با اشاره به فعالیت های دولت در چند سال گذشته نسبت به انتقاد برخی از رسانه ها واکنش نشان داد و گفت: در هر نقدی ابتدا باید خود نقد کارشناسی شود و باید دید که آیا این نقد وارد است یا نه . ما با نقد کارشناسانه و منصفانه موافق هستیم و استقبال هم می کنیم . قطعا نقد چراغ راه هدایت مدیران است. یک مدیر تنها با اطلاعات واصله ی خود نمی تواند موفق باشد بلکه به ارتباط گیری با رسانه ها نیاز دارد.

نماینده عالی دولت در ممسنی اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار گرفت و دولت در مقوله هایی چون آب شرب، حمل و نقل و سلامت فعالیت های بسیار زیادی انجام داده و هزینه های زیادی انجام داده است.

شهرستان ممسنی نیز از این خدمات دولت بی نصیب نبوده و در دو سال گذشته 35 روستا از نعمت آب سالم بهرمند و بیش از 58 کیلومتر از راه روستایی آسفالت و زیرسازی شده است.

پایان گزارش/ 224224

نظرات بینندگان