کد خبر: ۷۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۰ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۴

وعده رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مردم خرامه عملی شد

دکتر جلال حاجی زاده، جراح و متخصص پوست، مو و زیبایی روزهای یکشنبه و چهارشنبه در بیمارستان خرامه بیماران را ویزیت خواهد کرد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از صدای خرامه، در اسفندماه سال گذشته و در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان، دکتر محمدهادی ایمانیه رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، قول هایی را جهت تامین کمبودها و حل مشکلات بیمارستان جوادالائمه خرامه داد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/esfand%2093/17%20shouraedari/17%20esfand%20shoura%20edari%206.jpg

اولین قول حضور متخصص با آمدن دکتر مهدی رحمانی جراح و متخصص گوش و حلق و بینی عملی شد، پی گیری های نماینده مردم در مجلس از طریق دیدار با وزیر بهداشت نیز کمک های زیادی به پیشرفت حوزه درمانی شهرستان نمود که مهمترین آنها ارتقاء بیمارستان 32 تختخوابی خرامه به 64 تختخوابی بود.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Shahrivar/%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B1%20%D8%A8%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%201.jpg

دکتر جلال حاجی زاده، جراح و متخصص پوست، مو و زیبایی در اولین روز کاری خود اظهار داشت: از آنجا که بیماری های پوستی مخصوصا سالک در این شهرستان زیاد است و عده کثیری از مردم هر روز جاده خرامه شیراز را برای درمان می پیمودند به این شهرستان آمدم.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Shahrivar/%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%20%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA.jpg

وی افزود: با توجه به اینکه در بیمارستان شهید بهشتی هم کار می کنم، تعداد مراجعین مردم خرامه برای درمان بیماری سالک زیاد است، امیدوارم که با حضور در بیمارستان خرامه بتوانیم بخشی از مشکلات مردم را حل کنیم.

حاجی زاده به فعالیت های این حوزه در بیمارستان خرامه اشاره کرد و گفت: افرادی که دچار بیماری های پوست، مو، ناخن و مخاط هستند و نیاز به عمل جراحی خال، نمونه برداری، برداشتن کیست و درمان اسکارها (زخم ها ناشی از جوش یا سالک) دارند می توانند جهت درمان در روزهای یکشنبه و چهارشنبه به درمانگاه بیمارستان جوادالائمه (ع) خرامه مراجعه کنند.

این جراح متخصص در پایان گفت: با توجه به اینکه کلیه نیازها و زیرساخت های ویزیت و جراحی در بیمارستان خرامه وجود دارد توصیه می شود مردم برای درمان بیماری های پوستی و جراحی ها به متخصصین این حوزه مراجعه نمایند.

نظرات بینندگان