کد خبر: ۷۵۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۴

همه آنچه در همایش تدبیر و امید لار گذشت

همایش تدبیر و امید و جلسه شورای اداری روز گذشته در محل تالار وحدت لارستان و با حضور جمعی از مسئولین شهرستان، برگزار شد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  لادستان، همایش تدبیر و امید و جلسه شورای اداری روز گذشته در محل تالار وحدت لارستان و با حضور جمعی از مسئولین شهرستان، برگزار شد. این برنامه که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت توسط فرمانداری در حال اجرا بود، علاوه بر سخنرانی دکتر جعفرخیرخواهان (سخنران و اقتصاد دان کشوری)، اتفاق مهمی چون افتتاح سینمای دیجیتال را به همراه داشت.


به همین منظور، ابتدا رفعت حقیقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لار به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن تشریح فعالیت های این اداره، خبر افتتاح سینما دیجیتال و یک مجتمع فرهنگی و قرآنی بعلاوه وعدۀ راه اندازی انجمن صنفی خبرنگاران و مطبوعات نیز از خبرهای مهم بود؛ همچنین رفعت حقیقی علاوه بر قدردانی از همه کسانی که در پیگیری ایجاد سینما در لار سَهمی داشتند، هزینه ی خرید دستگاه دیجیتال را ۹۴ میلیون اعلام کرد.


وی حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در لار (سال گذشته)، نامه نگاری های دکتر جعفرپور و حمایت های دیگر مسئولین را نیز در این امر بسیار مفید دانست.

انتقاد رفعت حقیقی از موازی کاری های بدون بازدهی در شهرستان هم قابل توجه بود.

رئیس اداره ارشاد در پایان به دلیل کمی وقت، برنامه ها و طرح های فرهنگی انجام شده در دوران ریاست خود را به صورت تیتروار به اطلاع مسئولین حاضر در جلسه رساند.


سپس مجری جلسه از  نجیب زاده فرماندار لارستان دعوت به عمل آورد تا به ایراد سخن بپردازد، که ایشان با حضور در پشت تریبون و عذرخواهی از صحبت کردن امتناع ورزید تا بدین منظور فرصت بیشتری برای سخنران دعوت شده جلسه فراهم باشد.

پس از پخش کلیپ تبلیغاتی دکتر روحانی معروف به «نو سفر»، دکتر خیرخواهان در چند بخش (پتانسیل تحقق نیافته ایران، قابلیت ها و امکانات و ظرفیت های ایران، عوامل رشد اقتصادی، توجه به نهاد های رشد افزا و...) با موضوع اقتصاد ایران در شرایط پساتحریم به سخنرانی پرداخت.


لازم به ذکر است که افتتاح سینما دیجیتال در پایان جلسه با حضور فرماندار لارستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و دیگر مسئولین شهرستان افتتاح شد.



نظرات بینندگان