کد خبر: ۷۵۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۳ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۴

سفر استاندار فارس به خرامه + برنامه ها

سید محمدعلی افشانی استاندار فارس جهت بازدید از وضعیت معیشت مردم خرامه و کربال و دیدار با فعالان سیاسی و اقتصادی شهرستان، فردا سه شنبه وارد خرامه خواهد شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از صدای خرامه، سفرهای استانی و شهرستانی به طور معمول در راستای تحقق عدالت واقعی انجام می پذیرد، سفرهایی که معمولا در آن، ارتباط مستقیم با مسائل و مشکلات مردم دیده می شود تا ضمن مهرورزی و محبت به مردم، کاستی‌ها و مشکلات مناطق نیز پیگیری شود.

یکی از مهمترین نیازهای شهرستان خرامه که در توسعه این منطقه نقش بسزایی دارد، آماده نمودن زیرساخت های اقتصادی همچون راه هاست، سرعت بخشیدن به اجرای پروژه جاده خاوران، سروستان، خرامه، ارسنجان، سعادتشهر که قرار است مسیر بندرعباس به اصفهان را 140 کیلومتر کاهش دهد نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

کمبود آب شرب و کشاورزی در منطقه به عنوان مهمترین دغدغه مردم برای جلوگیری از مهاجرت شناخته می شود، مردم خرامه از آب سد، حقابه دارند و با توجه به کمبود آب برای شرب، صنعت و کشاورزی، اجرای پروژه انتقال آب از سد درودزن لازم الاجراست.

احیای دریاچه بختگان، همکاری و حمایت از واحدهای صنعتی جهت استقرار در شهرک صنعتی خرامه و بسیاری از خواسته های مردمی وجود دارد که اگر در سفر استاندار فارس به این شهرستان مطرح شود قطعا کارگشا خواهد بود.

در حالی که کمتر از دو ماه از معرفی سید محمدعلی افشانی به عنوان استاندار فارس می گذرد، وی به همراه جمعی از مدیران کل استان، جهت بازدید از وضعیت معیشت مردم خرامه و کربال و دیدار با فعالان سیاسی و اقتصادی شهرستان، فردا سه شنبه وارد خرامه خواهند شد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Shahrivar/16%20ostandar/16%20shahrivar%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%20%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%201.jpg

نوراله اسپرجانی فرماندار خرامه به تشریح جزییات این سفر پرداخت و اظهار داشت: مراسم استقبال از استاندار، فردا ساعت 8:30 صبح در تقاطع جاده خرامه، رحمت آباد، شیراز انجام خواهد شد و این کاروان به سمت بخش کربال حرکت خواهند کرد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Shahrivar/16%20ostandar/16%20shahrivar%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%20%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%202.jpg

وی افزود: پس از بازدید از کل مسیر جاده کربال که از زین آباد تا قلعه محمودی خواهد بود، برنامه زیارت امامزاده اسحاق (ع)، گلباران قبور شهدا، بازدید از وضعیت پروژه جاده خرامه نی ریز و کارخانه سیمان در ساعت های مختلفی از برنامه قرار دارد.

اسپرجانی ادامه داد: دیدار با فعالان سیاسی و اقتصادی از دیگر برنامه هاست که در آن از فعالان اقتصادی حوزه های صنعت، معدن، کشاورزی، خدمات و دامپروری دعوت شده است تا مشکلات خود را بیان کنند.

فرماندار خرامه، برگزاری جلسه شورای اداری را به عنوان آخرین برنامه سفر استاندار فارس به شهرستان عنوان کرد و گفت: در این جلسه، مشکلات حوزه اقتصادی، زیربنایی، کشاورزی، راه، آموزشی، آب شرب و کشاورزی، گاز و ... بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/224224

 

نظرات بینندگان