کد خبر: ۷۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
فاصله فراشبند- شیراز 42 کیلومتر کوتاهتر می شود

کلنگ احداث جاده جدید فراشبند - شیراز به زمین خورد/ این پروژه چه زمانی به بهره برداری می رسد؟

با احداث محور جدید فراشبند به شیراز، مسیر فراشبند تا شیراز 42 کیلومتر کوتاه تر می شود.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی فرمانداری فراشبند، عملیات اجرایی جاده ارتباطی فراشبند- نوجین- مسقان- شیراز با حضور محسن پورزارعی فرماندار فراشبند و جمعی از مسئولین شهرستانی آغاز شد.

فرماندار فراشبند، راه اصلی توسعه را جاده و راه های مواصلاتی خواند و گفت: جاده جدید فراشبند به شیراز بیش از آنکه برای شهرستان فراشبند مفید باشد، کلان شهر شیراز را در کوتاهترین زمان به بوشهر و عسلویه ارتباط می دهد و دهستان محروم کوهمره سرخی را از بن بست خارج می کند و می تواند شهرستان استراتژیک فراشبند که مستعد سرمایه گذاری در بخش های مختلف است را به مرکز استان ارتباط دهد.

کلنگ احداث جاده جدید فراشبند - شیراز به زمین خورد/ این پروژه چه زمانی به بهره برداری می رسد؟

پورزارعی ضمن قدردانی از اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، خاطر نشان کرد: فرماندار شیراز نیز در این ارتباط قول همکاری داده است.

امیری رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان فراشبند با بیان این که این مسیر، چهل و دو کیلومتر جاده را کوتاهترمی کند، گفت: 16کیلومتر این جاده در حوزه فراشبند است که عملیات راهگشایی آن از امروز آغاز شده و تا پایان سال 94 عملیات راهگشایی به پایان می رسد.

این در حالی است که جاده فراشبند به فیروزآباد، سال هاست چشم انتظار بودجه است و معلوم نیست با این اوضاع و احوال اقتصادی، جاده جدید فراشبند- شیراز چند سال دیگر به بهره برداری برسد.

نظرات بینندگان