کد خبر: ۷۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۴

رئیس سازمان صنعت و معدن فارس: پیشرفت صنعتی نباید به قیمت نابودی منابع طبیعی باشد

علی همتی گفت:پیشرفت صنعتی امری مؤثر در رشد و شکوفایی اقتصادی و ایجاد اشتغال است اما نباید به قیمت نابودی منابع طبیعی و خدادادی انجام شود.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از کلیدفارس، همایش تخصصی رؤسای اتاق اصناف و ادارات صنعت و معدن فارس به میزبانی اتاق اصناف اقلید برگزار شد.

در این همایش علی همتی رئیس سازمان صنعت و معدن فارس با اشاره بر لزوم مساعدت در ترویج فرهنگ برخورد مناسب با مشتری افزود: در راستای ترویج فرهنگ برخورد مناسب با مشتری، رعایت انصاف و اخلاق و احکام اسلامی و ارتقای کیفی خدمات باید کوشید.

وی تصریح کرد: امید است تا در شرایطی که دولت تدبیر و امید تلاش می‌کند از توافق هسته‌ای در راستای بهبود مشکلات تورمی و اقتصادی کشور استفاده کند و وضعیت مناسب‌تری برای اصناف به وجود آورد.

همتی به طبیعت جاذبه‌هایگردشگری و شرایط مساعد آب و هوایی اقلید اشاره کرد وافزود:پیشرفت صنعتی امری مؤثر در رشد و شکوفایی اقتصادی و ایجاد اشتغال است اما نباید به قیمت نابودی منابع طبیعی و خدادادی انجام شود.

رئیس سازمان صنعت و معدن فارس در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به برخی از صنایع موجود در اقلید خاطرنشان کرد: برخی از صنایع موجود در اقلید مانند کارخانه استیل،ساختمان‌های پیش‌ساخته را طرح‌های خوب و مناسبی می باشند و  سازمان برای حل مشکلات این صنایع باید مساعدت لازم را مبذول نماید.

نویسنده :
محمدامانی
نظرات بینندگان