کد خبر: ۷۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۴

هجمه عجیب حامیان فتنه 88 به امین حیائی/ دیکتاتوری به سبیل نیست!

هجمه اصلاح طلبان افراطی مدافع فتنه به امین حیائی در حالی صورت می گیرد که شعار رئیشان مبنی بر «درود بر مخالف من» هنوز هم در بوق و کرنا می شود.

به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، حتما یادتان هست مدتی پیش، رسانه های وابسته به فتنه، وقتی هومن حاج عبدالهی دوبلر، مجری و بازیگر سینما و تلوزیون در اواسط برنامه رنگ پیراهنش عوض شد و از سبز به سفید تغییر کرد، نوشتند: این بخاطر بخشنامه ای است که صدا و سیما به مجریان و برنامه سازان داده است که از لباس سبز استفاده نکنند، در حالی که رامبدجوان مجری جوان این برنامه پربیننده بارها از دکور و پیراهن سبز استفاده کرده بود.

بعد از گذشت حدود 40 روز این ماجرا بار دیگر مدافعان فتنه 88 با تماشای برنامه خندوانه توهم زدند. این بار آن ها سراغ امین حیائی رفتند.

او شب گذشته در مسابقه‌ «خنداننده‌ی برتر» همراه با امیرمهدی ژوله به اجرای طنز پرداخت، اما طرفداران فتنه سبز با تشکیل کمپینی در شبکه های موبایلی اقدام به تخریب این بازیگر مشهور کشورمان کردند. بهانه آن ها این است، چرا امین حیائی در فیلم قلاده های طلا بازی کرده است.

بزرگمهر حسین پور کاریکاتوریست رسانه های اصلاح طلب در صفحه اینستاگرام خود از مخاطبانش خواست تا در مسابقه استند آپ کمدی برنامه خندوانه به امین حیایی رای ندهند!

این همکار سابق امیرمهدی ژوله روز گذشته در نشریه چلچراغ در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «امشب استنداپ امیر ژوله است. مطمئنم مثل دفعه ی قبل میترکونه! اما در مقابل امین حیایی به نظرم باید به امیر رای داد. همینکه کسی قلاده طلا رو بازی کنه از نظر من فاقد صلاحیت رای دادن میشه... حتا اگه امیر اونقدر هم ندرخشه. چی کار کنم دیگه... بعضی وقتا اونقدر« حال » رو نمی بینم و «گذشته» ی آدما ملاک قضاوتم میشه...امیر جان به پیش».

محمدعلی ابطحی هم با چاپ عکسی از ژوله در کنار رئیس دولت اصلاحات در اینستاگرام نوشت: به ژوله رای دادم جون کمدی استندآپش بهتر بود!

البته این بار اول نیست که امین حیائی مورد هجوم اصلاح طلبان طرفدار فتنه قرار می گیرد. وقتی حیائی در قلاده های طلا نقش یک مامور امنیتی را بازی کرد، آن ها در یک حرکت ناجوانمردانه به این بازیگر حمله کردند که چرا در این فیلم بازی کرده است؟! گفتند که حیائی با این کارش به ملت پشت کرده است! و بارها او را خائن خواندند.

اما حیائی از بازی خود در این فیلم دفاع کرد. حیائی گفت: در «قلاده‌های طلا» هم به من ایراد گرفتند که تو که سیاسی نبودی، چرا این فیلم را بازی کردی. باید در پاسخ این سوال بگویم که در قدیم فیلم‌های اکشن زیادی بازی کرده بودم ولی دیده نشده بود ولی در این فیلم احساس کردم که فیلم‌نامه می‌خواهد واقعیت‌ها را بیان کند و در این باره بارها با آقای طالبی کار را چک کردم.

وی در جای دیگری در آبان ماه سال 91 گفت: با وجود اینکه انتقادهای زیادی به ایفای نقش من در این فیلم شد، اما اگر بازی در این فیلم را باز هم پیشنهاد دهند، قبول می‌کنم.

امین حیائی اردیبهشت ماه سال 91 هم در دفاع از حضور خود در فیلم قلاده های طلا گفت: من نشانههایی را در زندگی دیدم که باید در قلادهها حضور می یافتم در عین اینکه میتوانستم این نقش را ایفا نکنم، همین الان هم احساس می کنم باید در این پروژه حضور پیدا می کردم و این کار را انجام می دادم، دیدید که نتیجه اثر هم بسیار قابل دفاع است.

هجمه اصلاح طلبان افراطی مدافع فتنه به امین حیائی در حالی صورت می گیرد که شعار رئیشان مبنی بر «درود بر مخالف من» هنوز هم در بوق و کرنا می شود. استراتژی آن ها این گونه است؛ وقتی هنر هم مخالف منافع آن ها باشد باید له شود و اصلا این که بازیگری حتی با اعتقاد به کار حرفه ای، دوست داشته باشد در فیلمی بازی کند، مهم نیست.

واقعیت این است هر چه به سمت انتخابات نزدیک می شویم، دیکتاتوری اصلاح طلیان افراطی و طرفدار فتنه در هر عرصه ای بیشتر از گذشته نمایان می شود. فرقی نمی کند عرصه، عرصه سیاسی باشد یا هنر. البته با این تفاوت که آن ها مثل قذافی و رضاخان و هیتلر لزوما سبیل ندارند و خشن نیستند و برعکس لبخند بر لب دارند!

نظرات بینندگان