کد خبر: ۷۷۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۰۷ مهر ۱۳۹۴

فرماندار اسبق شیراز: دفاع مقدس رشادت و انسانیت رابرای تاریخ معاصر معنا کرد

ابراهیم عزیزی گفت: دشمنان ایران اسلامی به حمد الهی و با وحدت و انسجام ملی زیر سایه رهبری همیشه ناکام و شکست‌خورده میدان‌های نبرد با ما بودند و خواهند بود.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از کلید فارس، همایش بزرگ رزمندگان و ایثارگران 8سال دفاع مقدس با موضوع «مهندسی جنگ» در اقلید برگزار شد.


در این مراسم ابراهیم عزیزی از یادگاران 8سال دفاع مقدس با تسلیت مصیبت حادثه منا و با بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی سرشار از رویدادهایی است که همچون سپهر می‌درخشد.


وی به تلاش دشمنان برای ضربه به اسلام و ایران اسلامی بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اشاره و از حوادث تلخ بسیاری چون قائله خلق ترکمن، خلق بلوچ، کودتای طبس و... نام برد وافزود: دشمنان ایران اسلامی به حمد الهی و با وحدت و انسجام ملی زیر سایه رهبری همیشه ناکام و شکست‌خورده میدان‌های نبرد با ما بودند و خواهند بود.


عزیزی به تلاش دشمن در غیر عادی ترسیم کردن شرایط داخلی کشور، ایجاد بستر دلسردی و نا امیدی در وابستگان نظام و انقلاب، سوق دادن جمعیت ارزشی به انزوا، ایجاد اختلاف سطحی و تبدیل اختلاف به چالش و تغییر چالش به بحران در کشور، جلوگیری از وجود جبهه متحد و منسجم و چند قطبی کردن جامعه اشاره و بر بصیرت افزایی در جامعه و هوشیاری و درایت مردم، مسئولان و بسیجیان بیشتر و بهتر از گذشته تأکید کرد.

نویسنده :
محمدامانی
نظرات بینندگان