کد خبر: ۷۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴
رئیس اداره مخابرات پاسارگاد:

مشکل آنتن دهی همراه اول در شهرستان پاسارگاد مرتفع شد

رئیس اداره مخابرات پاسارگاد گفت:از هفته اول مهر ماه تعداد کل آنتن موجود و منصوبه در شهرستان پاسارگاد از سوئیچ ZTEبه سوئیچNOKIA برگردان شد وبه طور کامل مشکل آنتن دهی همراه اول در شهرستان پاسارگاد مرتفع شد.

به گزارش سرویس شهرستان شیرازه به نقل از  طنین پاسارگاد، حدودبیست سال از نصب نخستین ‌آنتن‌ تلفن همراه در کشور می‌گذرد اما با وجود تغییر و تحولات فراوان در این حوزه یک مسأله همچنان پابرجا است و آن هم دغدغه مردم برای داشتن ارتباط تلفنی باکیفیت است، ارتباطی که هرچند در پایتخت و شهرهای بزرگ مردم از آن نسبتاً رضایت دارند ولی هنوز نقاط روستایی و کمتر توسعه یافته‌ای وجود دارد که کاربران همچنان از کیفیت نامناسب شبکه‌های ارتباطی نارضایتی دارند.

این موضوع یعنی کیفیت نامناسب شبکه های ارتباطی به ویژه اپراتور همراه اول چندوقتی بود در شهرستان پاسارگاد بسیار ضعیف و نامناسب شده به طوری که باعث گلایه مندی و ناراحتی شهروندان شده بود و این مشکل بارها از طریق سایت طنین پاسارگاد با مسئولان متولی شهرستان پاسارگاد مطرح و متاسفانه این پیگیری ها به نتایج مطلوبی هم نرسید.

اما دو هفته ای است که اکیپ هایی در شهرستان پاسارگاد حضور پیدا کردند و مشکل این آنتن دهی را توانسته اند مرتفع کنند و رضایت عموم مردم پس از این موضوع بسیار مشخص و واضح است.

در این باره حسین هوشیار رئیس اداره مخابرات پاسارگاد در گفتگو با طنین پاسارگاد اظهار داشت:دوران خدمت ومسئولیت را به عنوان ازمون و دوره الهی برای هر مسئولی، فراز و نشیب بسیار دارد وکسانی از این آزمون سربلند بیرون می آیند که رضایت الهی را سر لوحه کار خود قرار داده و برای رضایت مردم تلاش کنند.

وی افزود:همانطور که همگان مطلع هستند، مدت زیادی است وضعیت آنتن دهی همراه اول در شهرستان پاسارگاد دچار مشکل می باشد به طوری که گلایه شهروندان منطقه را در بر داشته است.

رئیس اداره مخابرات پاسارگاد گفت:به همبن دلیل،باید از طریق شهرستان و استان پیگیری های لازم صورت می گرفت که این امر از سوی مدیر عامل مخابرات فارس مهندس روز گار و تلاش بسیار مهندس وصالی فرماندار شهرستان تحقق یافت.

هوشیار اضافه کرد: از هفته اول مهر ماه تعداد کل آنتن موجود و منصوبه در شهرستان پاسارگاد از سوئیچ ZTEبه  سوئیچNOKIA برگردان شد وبه طور کامل مشکل آنتن دهی همراه اول در شهرستان پاسارگاد مرتفع شد.

وی بیان داشت:این پروژه و این برگردان سوئیچ بالغ بر 2 میلیارد تومان هزینه دربرداشته است و انشالله در آینده نزدیک دیگر خدمات به شهروندان ارائه خواهد شد و با این ارائه خدمات هیچ منتی بر سر عموم شهورندان نبوده و نخواهد بود چرا که بهترین ها حق مردم شهرستان پاسارگاد می باشد.

نظرات بینندگان