کد خبر: ۷۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴

خودداری اعضای اتاق بازرگانی ایران از دیدار با لاریجانی + عکس

اعضای هیات نمایندگان اتاق های بازرگانی که با هماهنگی قبلی برای دیدار با علی لاریجانی، در ساختمان اتاق بازرگانی حضور پیدا کرده بودند در اعتراض به برخورد امنیتی نیروهای حراست مجلس از دیدار با لاریجانی خودداری کردند.
خودداری اعضای اتاق بازرگانی ایران از دیدار با لاریجانی + عکسشیرازه: به گزارش فردا؛ اعضای هیات نمایندگان اتاق های بازرگانی که با هماهنگی قبلی برای دیدار با علی لاریجانی، در ساختمان اتاق بازرگانی حضور پیدا کرده بودند در اعتراض به برخورد امنیتی نیروهای حراست مجلس از دیدار با لاریجانی خودداری کردند.

طی تماس تلفنی «فردا» با یکی از اعضای اتاق بازرگانی مطلع شدیم که علاوه بر تفتیش بدنی، کیف، موبایل و تمام لوازمی که اعضا با خود به همراه داشتند گرفته شد و نمایندگان تنها مجاز به بردن خودکار همراه خود بوده اند.

عده ای از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اعتراض کرده و به این منظور در لابی نشستند. 

یکی از نمایندگان اتاق بازرگانی به خبرنگار «فردا» می گوید: ما خودمان سال هاست که معترضیم دولت امارات از نمایندگان ایرانی تفتیش بدنی می کند. امروز دقیقا همان رفتار توهین آمیز با ما شده است. پس چطور می توانیم توقع داشته باشیم که بازرگانان خارجی به بازرگانان ایرانی اعتماد کنند؟

او ادامه می دهد: زمانی که یک ساعت و نیم از جلسه گذشته بود و ما به نشانه اعتراض در لابی نشسته بودیم، به ما گفتند که همراه با وسایل تان می توانید در جلسه شرکت کنید و نیازی به تفتیش بدنی نیست، اما دیگر جلسه تمام شده بود.

خودداری اعضای اتاق بازرگانی ایران از دیدار با لاریجانی + عکس
نظرات بینندگان