کد خبر: ۷۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان تغییر کرد

در فاصله زمانی کمتر از دو ماه که از صدور حکم دکتر مهدی وادی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان می گذرد، امروز منابع غیر رسمی از انتصاب وی به عنوان مدیر جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان خبر دادند.

به گزارش شیرازه به نقل از سروستان ما، دکتر مهدی وادی که حدود دو ماه پیش حکم ریاستش بر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان صادر شده بود به زودی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان معرفی خواهد شد.

 

براساس شنیده ها،این تغییر و تحول در حالی صورت می گیرد که طی یک و نیم سال گذشته جمعی از دلسوزان سروستانی با نوشتن نامه ای به مسئولین ارشد شهرستان و استان و به دنبال آن پیگیری های متعدد، خواستار ایجاد تحول در مدیریت این دانشگاه شده بودند که این درخواست با واکنش سرد مسئولین همراه بود.

 

مهدی وادی که از اردیبهشت ماه سال 92 به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان معرفی شده بود، نتوانست علیرغم امکانات و پتانسیل های موجود در این مجموعه بزرگ دانشگاهی، پیشرفتی ایجاد کند و طی مدت حضور وی در  این دانشگاه، مشکلات فراوانی از جمله کاهش شدید دانشجو،حذف و اخراج تعداد زیادی از کارکنان این مجموعه و دیگر مسایل حاشیه ای گریبانگیر این مرکز بزرگ دانشگاهی شد.

 

وی که اوایل سال گذشته از گزینه های مطرح و تقریبا قطعی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز بود به دلیل ایجاد تغییرات گسترده در مجموعه مدیریتی این دانشگاه در استان فارس، در  سروستان ماندگار شد و تا اوایل همین هفته در این واحد دانشگاهی حضور داشت.

 

با اینکه هنوز هیچ گزینه ای برای ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان معرفی نشده، سوال اینجاست که با توجه به حساسیت های موجود بر روی مدیریت این دانشگاه، تدبیر مسئولین شهرستانی، استانی و کشوری برای بهبود وضعیت فعلی این دانشگاه چه خواهد بود و آیا آنها خواهند توانست پاسخگوی مطالبات مردم بصیر، ولایتمدار و بافرهنگ سروستان در این امر خطیر باشند؟

 

انتهای پیام/224224



نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان