کد خبر: ۷۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۱۲ آبان ۱۳۹۴

مانور پدافند غیر عامل در لار برگزار شد + عکس

مانور پدافندغیرعامل با هدف آشنایی دانش آموزان با مسئله پدافند غیرعامل و برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر دستگاههای امدادی و خدماتی با حضور مسئولان شهرستان در مدرسه نمونه دولتی شهید نصیری لار برگزارشد .
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از لادستان، به مناسبت هفته پدافند غیر عامل، مانوری با همین عنوان روز گذشته در دبیرستان نمونه دولتی شهید نصیری لارستان با شرکت اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان برگزار شد.

در این مانور، دانش آموزان نحوه پناه گیری، اطفای حریق، امداد و کمک های اولیه،حمل مصدومان فرضی و انتقال آنان به مراکز درمانی را تمرین کردند.

پس از پایان عملیات که در حضور جاهدی فرماندهی مقاومت سپاه ناحیه لارستان،راسخی معاون سیاسی فرمانداری ویژه، فیاض پور معاون مدیر کل ومدیر آموزش وپرورش ،و دیگر مسئولان ستاد مدیریت بحران شهرستان برگزار شد،جاهدی و فیاض پور طی سخنانی هدف برگزاری از این مانور را مقابله با حوادث غیر مترقبه و در جهت پیشگیری از حوادث خواندند و خواستار توجه جدی به ایجاد آمادگی لازم بخصوص در دانش آموزان،برای کاهش خسارت در هر گونه بحران احتمالی شدند.

گفتنی است، این اولین مراسمی است که راسخی  پس از انتصابش به عنوان معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان، در آن حضور پیدا می کند.


برچسب ها: لارستان
نظرات بینندگان