کد خبر: ۷۹۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۸ - ۱۵ آبان ۱۳۹۴

مانور شهرداری شیراز برای مقابله با بحران برف

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز، گفت: مانور آمادگی نیروهای شهرداری در برف و باران با حضور بیش از یک‌هزار نفر از نیروهای شهرداری شیراز برگزار شد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی شهرداری این شهر، رمضان امینی در حاشیه برگزاری مانور شهرداری شیراز، اظهار داشت: این مانور برای مجموعه نیروهای شهرداری شیراز و پیمانکاران به‌ویژه سازمان مانَک‌ها و فضای سبز، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و خدمات موتوری در مدت‌زمان چهار ساعت برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه فصل زمستان و سرما در پیش است و متناسب با این فصل شهرداری باید از آمادگی لازم برخوردار باشد، افزود: از دو تا سه ماه پیش اقدامات لازم ازجمله کارهای میدانی در این زمینه صورت گرفته و انجام فعالیت‌هایی مانند بسترسازی و فراهم کردن زیرساخت‌ها، لایروبی کانال‌ها، آماده‌سازی جداول و مسیل‌ها و غیره آغاز و انجام ‌شده است.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شیراز بابیان اینکه این مانور به‌منظور آمادگی عوامل و نیروهای فضای سبز در زمان بارش برف و باران و وزش باد و طوفان شدید اجرا شد، خاطرنشان کرد: باید با اندیشیدن تدابیر لازم، تأمین تجهیزات موردنیاز و آموزش به کارکنان خدوم شهرداری، کمترین آسیب را شاهد باشیم.

امینی با اشاره به اینکه مانور روز گذشته از ساعت 16 در بزرگراه حسینی‌الهاشمی آغاز شد و به مدت چهار ساعت به طول انجامید، تصریح کرد: تیم‌های مختلف از شهرداری شیراز در این مانور حضور یافتند و براساس چک‌لیست‌های تهیه‌شده، نقاط ضعف و قوت آن‌ها بررسی شد.

مانور جامع شهرداری شیراز در برف و باران اجرا می‌شود

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شیراز همچنین از اجرای مانور بزرگ، کامل و جامع نیروهای شهرداری شیراز برای مواجهه با بارش برف و باران تا پایان آبان ماه امسال خبر داد.

امینی بابیان اینکه پیش‌بینی‌ها حاکی از بارش شدید رحمت اللهی در پاییز و زمستان امسال است، عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون چند مانور با موضوعات مختلف برای نیروهای شهرداری شیراز برگزار شده است.

وی افزود: تا پایان آبان‌ماه امسال یک مانور کامل و جامع با حضور تمام مجموعه‌های خدماتی شهرداری شیراز برگزار می‌شود تا در قالب آن نیز ارزیابی‌های لازم صورت گیرد.


نظرات بینندگان