کد خبر: ۷۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۲۱ آبان ۱۳۹۴
در اثر شدت بارندگی در بیرم

اسکلت اموات هم برای تماشای سیل از قبر بیرون آمد! + عکس

بر اثر سیل روز گذشته در بخش بیرم لارستان نمایان شدن اسکلت انسان در محدوده مسجد صاحب الزمان(عج) این شهر خبر ساز شد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، بر اثر سیل روز گذشته در بخش بیرم لارستان چند تصویر از کشف اسکلت انسان در محدوده مسجد صاحب الزمان(عج) این شهر خبر ساز شد.

http://ladestan.com/images/docs/files/000014/nf00014289-1.jpg

http://ladestan.com/images/docs/files/000014/nf00014289-2.jpg

http://ladestan.com/images/docs/files/000014/nf00014289-3.jpg

مسجد صاحب الزمان(عج) قدیمی ترین مسجد بیرم هست که توسط شخص حضرت امامزاده سید عفیف الدین بنا شده که با قرار گرفتن در مسیر رودخانه فصلی این شهر هر ساله قسمتی از مسجد توسط سیل تخریب می شود که هنوز هیچگونه بازسازی این مسجد تاریخی از طرف میراث فرهنگی صورت نگرفته است.

دیروز نیز همسایگان مسجد که برای تماشای آب رودخانه به این محل حضور یافته بودند با فروکش کردن آب رودخانه ولیعصر(عج) متوجه اسکلت یک انسان در محدوده مسجد می شوند.

علی زائر بیرمی رئیس هیئت امناء مسجد صاحب الزمان(عج)بیرم در مصاحبه با لادستان با اشاره به اینکه قدیمی ترین قبرستان بیرم در این محل بوده، اذعان داشت: پیدا شدن اسکلت در این منطقه طبیعی است چرا که این محدوه قبرستانی قدیمی است و چندین در حال مرمت مسجد با اسکلت انسان مواجه شده ایم و این امری طبیعی است.

گفتنی است، در روز گذشته بیرم با 97 میلیمتر بارندگی، بیشترین سهم از سامانه اخیر بارشی در شهرستان را به خود اختصاص داد که باعث طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی معابر این شهر شد.
نظرات بینندگان