کد خبر: ۷۹۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۳ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴

واژگونی مینی بوس در گردنه «شاکون آباده» جان دو کارگر عشایر را گرفت

حوالی ساعت 5 صبح مینی بوسی با 22 مسافر اکثرا از عشایر شهر بهمن که برای کار در مزرعه ای در شهرمیان اقلید عازم بودند، در گردنه شاکون واژگون می شوند و در دم جان خود را از دست می دهند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از آباده نما، به اتفاقات بیمارستان امام خمینی(ره) آباده که رسیدیم با جمعیت زیادی را دیدیم که پشت درب ورودی با چهرهای نگران، مضطرب و بعضا اشک آلود منتظر بودند. 

پوشش لباسشان نشان می داد از عشایر هستند که هر کدام برای وارد شدن به بخش اتفاقات و جویا شدن از حال عزیزانشان اصرار می کردند.

وقتی جویای ماجرا از نگهبان بیمارستان شدیم متوجه بروز سانحه دلخراشی شدیم ، واژگونی یک دستگاه مینی بوس.

حوالی ساعت 5 صبح مینی بوسی با 22 مسافر اکثرا از عشایر شهر بهمن که برای کار در مزرعه ای در شهرمیان اقلید عازم بودند، در گردنه شاکون در پی واژگونی دو تن در دم جان خود را از دست می دهند.

راننده مینی بوس که حدود 40 سال است تجربه رانندگی دارد و به علت جراحات وارده به همراه 11 تن دیگر که اکثر زن هستند و در بیمارستان آباده بستری شده اند، در تشریح بروز این حادثه به آباده نما گفت: عمل نکردن ترمز خودرو عامل واژگونی بود.

وی در حالی که بشدت از وقوع این سانحه ناراحت بود و اشک می ریخت ادامه داد: متاسفانه در یکی از سراشیبی های گردنه شاکون زمانی که پایم را روی پدال ترمز فشار دادم دیدم ترمز عمل نمی کند و سعی کردم سرعت مینی بوس را با دنده کم کنم و هر چه در توان و تجربه داشتم بکار بردم که کسی آسیب نبیند و یا حداقل کمترین صدمه به مسافران وارد شود که متاسفانه نتوانستم ..."

جان باختگان این سانحه دو مرد هستند و 12 مصدوم این سانحه در بیمارستان امام خمینی آباده بستری شده اند.

انتهای پیام/

نویسنده :
رسول اقلیدی
نظرات بینندگان