کد خبر: ۷۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۰۱ آذر ۱۳۹۴

شهردار جدید «سلطان شهر» خرامه معرفی شد

با حضور مسئول امور شوراهای استانداری فارس، احسان جوکار به عنوان شهردار جدید سلطان شهر معرفی و از زحمات امین کشکولی تقدیر شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از صدای خرامه، مراسم تودیع و معارفه شهردار سلطانشهر با حضور مسئول امور شوراهای  استانداری، فرماندار و مسئولین دستگاههای اجرایی در بخشداری سلطانشهر برگزارشد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Aban/27%20soltanshahr/1.jpg

نوراله اسپرجانی فرماندارشهرستان خرامه ضمن خیر مقدم به مدعوین با اشاره به موقعیت شهری سلطانشهر و مسائل، مشکلات، مزیتها و فرصتهایی که این شهر تازه تأسیس دارد اظهارداشت: با توجه به اینکه شهرداری یک موسسه عمومی است شهردار باید با در نظر گرفتن موقعیت این شهر در مسیری حرکت کند که به آبادانی این شهر منجر شود و از ورود به مسائل سیاسی و جناحی خوداری کند.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Aban/27%20soltanshahr/2.jpg

فرماندار خرامه با اشاره به انتخابات پیش رو، دو وظیفه عمومی را که از جانب عالی ترین مقام نظام جمهوری اسلامی، تکلیف شده، تبیین و خاطرنشان کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم و حرکت در مسیر منطبق با قانون، برای همگان تکلیف است و وظیفه ما خدمت بهینه و بی منت به مردم و زمینه سازی برای حضور ملت در پای صندوق های رأی است، کاندیداها نیز باید قانون را قبول و در مسیر آن حرکت کنند.

وی به شهردار و اعضای شوراها توصیه کرد در انتخابات فقط به وظیفه قانونی خود عمل کرده و از ورود به مسائل تبلیغاتی کاندیداها پرهیز کنند.

پرویز کهندل مسئول امور شوراهای  استانداری فارس بابیان شرایط و وظایف شهرداری و شوراها گفت: زمانی شهرداری می تواند موفق عمل کند که شهردار در انجام وظایف خود توانا باشد و شوراها در امور اجرایی شهردار دخالت نکنند و شهردار به اموری بپردازد که طبق قانون شهرداری باشد.

در پایان از زحمات شهردار سابق امین کشکولی تقدیرشد و احسان جوکار بعنوان شهردار جدید معرفی شد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Aban/27%20soltanshahr/3.jpg

احسان جوکار قبل از این سمت، شهردار شهر کوپن شهرستان رستم استان فارس بوده است.

نظرات بینندگان