کد خبر: ۷۹۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۰۲ آذر ۱۳۹۴
اقدام قابل تقدیر انجمن اسلامی دانشگاه شیراز:

مناظره «مشارکت سیاسی زنان» در دانشگاه شیراز لغو شد/ دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شیراز: یکی از طرفین مناظره محکوم «فتنه 88» بود

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز مناظره مشارکت سیاسی زنان را در دانشگاه شیراز لغو کرد.
به گزارش شیرازه، قرار بود مناظره ای بین خانم آذر منصوری و خانم نیکوروین در دانشگاه شیراز به همت انجمن اسلامی این دانشگاه برگزار شود که صبح امروز این برنامه لغو شد. دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز در گفتگو با غریو با اشاره به حضور یکی از مناظره کنندگان در فتنه 88 گفت: یکی از کسانی که برای مناظره دعوت شده بود دارای محکومیت قضایی در سال 88 بود و ما از این بی اطلاع بودیم و پس از اطلاع مناظره را لغو کردیم.

میرمجیدی افزود: تصمیم بر لغو این مناظره تنها نظر شورای مرکزی این تشکل بوده و فشارهای بیرونی هیچ تاثیری بر این انتخاب نداشته است.

وی ادامه داد: حتی شورای تامین استان نیز در این مورد هیچ تذکری نداده بود اما شورای مرکزی به این تصمیم رسید که به فتنه گران اجازه سخنرانی در دانشگاه شیراز و دادن تریبون را ندهد.

لازم به ذکر است یکی از دعوت شدگان برنامه مناظره انجمن اسلامی دارای محکومیت 3 ساله می باشد که پس از اطلاع از این مورد، مناظره توسط شورای مرکزی انجمن اسلامی لغو شد.

نظرات بینندگان