کد خبر: ۷۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۰۵ آذر ۱۳۹۴

فرمانده سپاه اقلید: احیای یاد و نام شهدا در فضای آموزشی دانشگاه ها امری ضروری است

موسی زارعی گفت: اگر دیروز وظیفه و تکلیف حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل بود، امروز رسالت ما زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ادامه مسیر حق و حقیقت امام و شهداست.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از کلیدفارس؛یادواره شهدای طلبه ودانشجو در شهرستان اقلید برگزار شد.

در حاشیه این مراسم موسی زارعی فرمانده بسیج سپاه اقلید در گفت و گو باکلیدفارس افتخار، عظمت و اقتدار نظام اسلامی را مدیون خون شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس برشمرد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بخصوص در بین دانشجویان عزیز را بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد.

وی تصریح کرد؛امروز دشمن با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به میدان امده و می خواهد اعتقادات دینی و باورهای مذهبی جوانان ما را سست نماید که دراین راستا برگزاری یادواره های شهدا بهترین راهکار برای ترویج فرهنگ ایثار و انتقال سیره و زندگانی و اهداف والای شهدا به نسل جدید است که انتظار داریم همه دستگاه های فرهنگی فعال در دانشگاه و تشکل های بسیج دراین زمینه اهتمام جدی داشته باشند تا بتوانیم با برگزاری این یادواره یاد و نام شهدا را در فضای معنوی دانشگاه و در ساحت علم و ادب طنین انداز نمائیم.

زارعی احیای یاد و نام شهدا در فضای آموزشی دانشگاه ها را امری اجتناب ناپذیر و ضروری دانست و افزود: اگر دیروز وظیفه و تکلیف حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل بود، امروز رسالت ما زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ادامه مسیر حق و حقیقت امام و شهداست.

 فرمانده بسیج سپاه  اقلید خاطرنشان کرد: امروز وظیفه داریم به عنوان میراث‌داران شهدا ارزش‌ها و ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس را به جوانان بعد از جنگ که این دوران را تجربه نکرده‌اند به بهترین شکل ممکن و با راهکارهای جذاب و جوان‌پسند تبیین کنیم، چراکه هر چه داریم به برکت خون شهداست.

نظرات بینندگان