کد خبر: ۸۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۰۶ آذر ۱۳۹۴
امام‌جمعه گله‌دار:

در عمران و ابادی شهر مسئولین عدالت را رعایت کنند

امام‌جمعه گله‌دار گفت: در قسمت‌هایی از شهر گله‌دار در ۱۵ سال اخیر هیچ تغییری صورت نگرفته است و در قسمت دیگری از شهر تغییرات ۱۸۰ درجه‌ای می‌بینیم.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از سرویس سیاسی عصر مُهـر، نماز وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن جمعه گله‌دار با حضور پرشور مردم ولایتمدار و متدین منطقه به امامت حجت‌الاسلام سید احمد علوی امام‌جمعه گله‌دار در مسجد جامع المهدی برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید احمد علوی امام‌جمعه گله‌دار در ابتدای صحبت‌های خود بیان داشت: مشکل تروریست یک مشکل جهانی است و در حال حاضر نیز آمریکای جنایت‌کار در حال حمایت و تجهیز کردن تروریست‌ها است و بهترین و پیشرفته‌ترین صلاح‌ها در اختیار تروریست است.

این مسئول در ادامه به دیدار پوتین با مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: این دیدار در رسانه‌ها خارجی بسیار به آن پرداخته شد و این دیدار بیش از دو ساعت به طول انجامید.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به دیدار مقام معظم رهبری با بسیجیان گفت: موضوعی که مقام معظم رهبری در این دیدار به آن پرداخت، نفوذ دشمن است که نباید این صحبت‌ها را دست‌کم بگیریم و نفوذ یک واقعیت است.

امام‌جمعه گله‌دار ادامه داد: دشمنان ما در حال نفوذ هستند و به دنبال این هستند که ما را دور بزنند و از پشت خنجر بزنند و در این نفوذ به دنبال اهداف خود هستند.

حجت‌الاسلام سید احمد علوی تصریح کرد: مهم‌ترین موضوعی که دشمنان ما به دنبال آن هستند از بین بردن وحدت در بین جامعه است و می‌خواهند وحدت را از بین ببرند و جامعه را دوقطبی کنند.

حجت‌الاسلام سید احمد علوی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: در شهرستان و در بخش فرهنگی کار نشده است و تاکنون هیچ هزینه‌ای بابت بخش فرهنگی به دفتر امام‌جمعه پرداخت‌نشده است، آیا پرچم فرهنگ به دست ائمه جمعه نیست؟ حتی یک ریال نیز پرداخت‌نشده است.

وی ادامه داد: این در حالی است درب دفتر امام‌جمعه باز است و فقرا، مریض‌ها و هیئت‌های مذهبی می‌آیند و این افراد کمک می‌خواهند و حق‌دارند ولی دست و حساب امام‌جمعه‌ها خالی است.

حجت‌الاسلام علوی افزود: هزینه‌های میلیاردی به‌حساب شهرستان واریز می‌شود و در ردیف بودجه‌ها هیچ هزینه‌ای به دفاتر ائمه جمعه لحاظ نمی‌شود.

خطیب جمعه گله‌دار تصریح کرد: ما انتظار نداریم این هزینه‌ها به شخص امام‌جمعه داده شود، بلکه به امور فرهنگی، مساجد و حسینیه‌ها پرداخت شود و کانون‌های فرهنگی مساجد هیچ هزینه‌ای در اختیار ندارند که حتی یک برنامه فرهنگی در مساجد اجرا کنند.

تذکر امام‌جمعه گله‌دار به مسئولین شهرستان و استانی

امام‌جمعه گله‌دار بیان داشت: در سال همدلی و هم‌زبانی می‌بایست عاشقی دوطرفه باشد و به دفاتر امام‌جمعه‌ها کمک شود و پرچم‌های فرهنگی به دست امامان جمعه است.

حجت‌الاسلام سید احمد علوی یادآور شد: سازمان تبلیغات در بخش گله‌دار هیچ وسیله نقلیه‌ای برای انجام کارهای اداره در اختیار ندارد.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: افرادی به دفتر امام‌جمعه مراجعه می‌کنند که بیمار هستند و کرایه رفتن به مرکز استان "شیراز" را ندارند و هیچ هزینه‌ای هم در اختیار دفتر امام‌جمعه نیست که به این افراد کمک کند و این در حالی است که پول‌های میلیاردی به‌حساب شهرستان واریز می‌شود و خودروهای گران‌قیمتی که مسئولین ادارت در اختیاردارند و اگر هم حرفی بزنیم مسئولین ناراحت هم می‌شوید.

امام‌جمعه شهر گله‌دار تصریح کرد: اگر شما مسئولین به مردم خدمت صادقانه کنید من دست شماها را می‌بوسم.

خطاب به شهردار و شورای اسلامی شهر گله‌دار

حجت‌الاسلام علوی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به شهردار و شورای اسلامی شهر گله‌دار گفت: از شهردار و شورای اسلامی شهر گله‌دار می‌خواهم که ناراحت نشوند اگر ما تذکری می‌دهیم و هرجایی که کارهای عمرانی انجام می‌گیرد مردم می‌بینند و عدالت را رعایت کنید.

وی افزود: در قسمت‌هایی از شهر گله‌دار در ۱۵ سال اخیر هیچ تغییری صورت نگرفته است و در قسمت دیگری از شهر تغییرات ۱۸۰ درجه‌ای می‌بینیم و در محله اسلام‌آباد هیچ‌گونه کاری صورت نگرفته است، مردم به ما مراجعه می‌کنند و اگر ما نیز به آن نپردازیم به مردم خیانت کرده‌ایم و اگر هم بگوییم که شهردار و شورای اسلامی گله‌دار ناراحت خواهند شد.

حجت‌الاسلام سید احمد علوی در پایان صحبت‌های اظهار داشت: من همهٔ مسئولین را دوست دارم و می‌خواهیم با یکدیگر کارکنیم، اما این‌ها تکلیفی است که باید گفته شود.

نظرات بینندگان