کد خبر: ۸۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۳ - ۱۰ آذر ۱۳۹۴

فرماندار لامرد: در فضای چند دستگی وغبار آلود منتظر تصمیمات شیرین نباشید

فرماندار لامرد گفت: ازفضای خیالی خارج شویم و درون و برونمان یکی باشد و برای خوش آیند این و آن حرف نزنیم که در فضای دشمنی و تفرقه بیشترین آسیب ها متوجه ولی نعمتان ما یعنی مردم می شود و در اختلاف و دودستگی هیچ جیزی نصیب ما نمی شود.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از لامرود، مهندس منصوری فرماندار شهرستان لامرد در جلسه تودیع و معارفه بخشداران اشکنان گفت: در فضای خدمت رسانی به مردم می بایست با مردم صادق باشیم و به آنها دروغ نگوییم. من آقای کردی را به عنوان بخشدار اشکنان معرفی کرده بودم وبعد از معرفی ایشان به عنوان بخشدار چه هجمه سنگینی علیه ایشان که شخصی صادق، درستکار و دردآشنا و آشنای به مشکلات مردم اشکنان بود به راه افتاد باید مردم بدانند که چه کسانی نگذاشتند گزینه بومی بخشدار اشکنان شود.

فرماندار لامرد گفت: در فضای چند دستگی و غبار آلود منتظر تصمیمات شیرین نباشید و هرگاه صدای تفرقه آمد و هوای نفس غالب شد شیطان سوء استفاده می کند و من به عنوان فرماندار شهرستان لامرد و نماینده عالی دولت در این شهرستان راجع به هیچ کدام از گزینه های معرفی شده به عنوان بخشداری اشکنان نه کتبی و نه شفاهی هیچ گونه اظهار نظری نکرده ام و وقتی فضای تفاهم وجود نداشته باشد گزینه های بعدی و بعدی انتخاب خواهند شد.

مهندس منصوری با اشاره به رویکرد دولت در انتخاب و انتصاب یک بخشدار گفت: همه می دانند که پروسه معرفی بخشدار اشکنان نزدیک به یک سال به طول انجامید و برای ما خوشحال کننده تر بود که فردی از جنس همین مردم و بومی منطقه،و فردی که به مشکلات مردم اشکنان آشنا تر باشد سکان بخشداری را به دست بگیرد، گزینه های خوبی در سبد بود ولی متاسفانه یکی بعد از دیگری سوختند.

فرماندار لامرد گفت: ازفضای خیالی خارج شویم و درون و برونمان یکی باشد و برای خوش آیند این و آن حرف نزنیم که در فضای دشمنی و تفرقه بیشترین آسیب ها متوجه ولی نعمتان ما یعنی مردم می شود و در اختلاف و دودستگی هیچ جیزی نصیب ما نمی شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان لامرد گفت: بیاییم با همدلی و همراهی افق دیدمان را بالا ببریم و خودمان را محدود به یک بخش نکنیم و زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنیم و همانگونه که می دانید دولت یک آزمون بزرگ مثل انتخابات را در پیش دارد و باید بخشدار این انتخابات را در این بخش برگزار کند و این مهم با سرپرست بخشداری امکان پذیر نبود .

فرماندار لامرد گفت: انتخابات سرنوشت ساز امسال که اولین تجربه دولت تدبیر و امید در برگزاری آن است مهمترین اتفاقی است که در کشور رخ می دهد و مجریان با صیانت از آراء ملت زمینه دلگرمی آنان را فراهم می کنند .

فرماندار لامرد در خصوص گزینه فعلی بخشداری اشکنان نیزگفت: آقای منشی فردی شایسته و با تدبیر و از بدنه وزارت کشور است که علی رغم اینکه مسئولیت های بالاتر و سنگین تری به ایشان محول شده بود ایثار کردند و در این شرایط مسئولیت بخشداری اشکنان را پذیرفتند که امیدواریم مسئولان همانند گذشته با ایشان همکاری همه جانبه داشته باشند.

در این جلسه حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان با اشاره به خدمات دولتها در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: همه دولتها با سلایق مختلف سیاسی می آیند و می روند اما آنچه پایدار می ماند خدمت صادقانه به مردم است.

امام جمعه اشکنان در خصوص خدمات یک ساله علی کردی در سمت بخشداری اشکنان گفت: آقای کردی فردی باصداقت و درستکار و پیگیر در مسایل اجرایی بوده و هست و خدمات ارزشمند وی در طول یک سال نشان داد که روحیه تفاهم و همدلی موجب خدمت بی منت به مردم می شود و خدمات ارزشمند ایشان قطعا از یادها نمی رود.

در ادامه خلیل شریفی رییس شورای شهر اشکنان در خصوص گزینه معرفی شده به عنوان بخشدار اشکنان نیز گفت: مهمترین سرمایه اجتماعی هر جایی نیروهای بومی و مستعد آن است که بخش اشکنان به دلیل وجود نیروهای توانمند ظرفیت این را داشت تا گزینه ای بومی را در راس بخشداری اشکنان داشته باشد.

خلیل شریفی رییس شورای اسلامی شهر اشکنان در خصوص عدم معرفی گزینه بومی در سمت بخشداری اشکنان گفت: من به صورت شفاف در خصوص گزینه های معرفی شده برای تصدی این سمت به مردم صحبت می کنم.

خلیل شریفی در خصوص مشکلات مسیر اشکنان به سمت لامرد و مسیر منتهی به بیرم لارستان نیز گفت: مسئولان در گذشته وعده هایی داده بودند که متاسفانه علی رغم گذشت سه سال تاکنون محقق نشده است.

در این جلسه سید مهدی احمدی زاده معاونت فرمانداری شهرستان لامرد،منشی بخشدار اشکنان،کردی سرپرست بخشداری، غلامحسین محمد پور نماینده شورای شهرستان در شورای استان و رییس شورای اسلامی بخش اشکنان و غلامرضا شریفی به نمایندگی از فرهنگیان بخش اشکنان صحبت کردند.

در پایان این مراسم از خدمات یک ساله علی کردی در کسوت سرپرست بخشداری و محمد جواد امیری بخشدار سابق اشکنان تجلیل شد و صفدر منشی به عنوان بخشدار جدید اشکنان معرفی شد.

نظرات بینندگان