کد خبر: ۸۰۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۹ - ۱۱ آذر ۱۳۹۴
بزودی صورت می گیرد؛

استفاده بیش از 90 درصدی مردم زرین دشت از نعمت گاز طبیعی

با اتمام این پروژه ها در دست اجرا بالای 90 درصد از مردم شهرستان زرین دشت از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.
به گزارششیرازهبه نقل از زرنوشت، مهندس هوشنگ محمدی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در مراسم کلنگ زنی گاز رسانی به یک شهر و سه روستای زرین دشت در جمع خبرنگاران گفت:طی سالهای گذشته شرکت گاز استان فارس جهت گازرسانی به شهرستان زرین دشت اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان را در این شهرستان هزینه کرده است.


مهندس محمدی تصریح کرد: این شهرستان دارای3 شهر 23روستا و 10 آبادی می باشد که در حال حاضر  گاز رسانی به یک شهر تمام و دو شهر دیگر نیز در دست اجرا می باشد همچنین از 23 روستا ، 17 روستا عملیات گاز رسانی انجام و یا با پیشرفت فیزیکی بالا در حال اجرا  می باشد ولی  6 روستای شهرستان (مزایجان،بن دشت،چاه زبر،پنج چاه،حیدر آباد و چاه انجیر)   امکان گاز رسانی به این مناطق با  روش خط لوله وجود ندارد و به طریق دیگر گازرسانی انجام خواهد شد .


مدیر عامل شرکت گاز استان در خصوص روش گاز رسانی به این روستاهها گفت: در این روستاهها عملیات نصب شبکه و انشعابات در سطح روستا اجرا می گردد و فقط خط لوله گاز روستا به خط اصلی متصل نمی شود و به یک مخزل وصل شده و گاز مورد نیاز این روستاهها توسط تانکرهای سوخت رسان تامین می گردد که به این روش ، روش مادر و دختر می گویند.


وی در مراسم کلنگ زنی عملیات گاز رسانی به شهر شهرپیر و سه روستای (دهنو، دره شور، حاجی طاهره) گفت : جهت گاز رسانی به این پروژه ها اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال تخصیص یافته است که با اتمام این پروژه ها بالای 90 درصد از مردم شهرستان از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.


در هفته دولت امسال نیز گازرسانی به 8 روستا (میانده ،تاج آباد،خلیل آباد،ساچون، بهمن خانی و قلعه کدویه ، دروا و تل ریگی) و یک شهر(دبیران ) با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال کلنگ زنی انجام شد.

استفاده بیش از 90 درصدی مردم زرین دشت از نعمت گاز طبیعیاستفاده بیش از 90 درصدی مردم زرین دشت از نعمت گاز طبیعیاستفاده بیش از 90 درصدی مردم زرین دشت از نعمت گاز طبیعیاستفاده بیش از 90 درصدی مردم زرین دشت از نعمت گاز طبیعیاستفاده بیش از 90 درصدی مردم زرین دشت از نعمت گاز طبیعیاستفاده بیش از 90 درصدی مردم زرین دشت از نعمت گاز طبیعیاستفاده بیش از 90 درصدی مردم زرین دشت از نعمت گاز طبیعیاستفاده بیش از 90 درصدی مردم زرین دشت از نعمت گاز طبیعیاستفاده بیش از 90 درصدی مردم زرین دشت از نعمت گاز طبیعی
نظرات بینندگان