کد خبر: ۸۰۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴

قرائت زیارت حضرت رسول(ص) در مساجد بوانات

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوانات گفت: همزمان با سراسر کشور مراسم قرائت زیارت از بعید پیامبر اعظم (ص) روز پنجشنبه 19 آذر در مساجد شهرستان بوانات برگزار می شود.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از حرف رسا، همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) مراسم زیارت حضرت رسول که همان زیارت از راه دور(زیارت از بعید) می باشد در مساجد و حسینیه های سراسر شهرستان بوانات و در مرکز شهرستان در حسینیه امام صادق (ع) سوریان بوانات با حضور مردم و مسئولین برگزار خواهد شد.

حسین برزگر رئیس  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوانات و دبیر شورای فرهنگ عمومی این شهرستان ضمن اعلام این خبر به خبر نگار ما گفت:  مراسم قرائت زیارت «از بعید»حضرت رسول(ص) هر ساله با همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد و هیات امناء مساجد و حسینیه ها با حضور مسوولین و آحاد مردم در سراسر شهرستان بوانات برگزار می شود.

برزگر افزود: از کانون های فرهنگی و هنری مساجد، هیئات مذهبی و هیات امناء مساجد و حسینیه ها می خواهیم تا با هماهنگی های لازم با دبیرخانه اجرایی زیارت از بعید و با همکاری یکدیگر در اجرای هر چه باشکوه تر این مراسم مساعدت لازم را داشته باشند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوانات قرائت زیارت نامه حضرت رسول (ص) را از زیارت نامه های توصیه و تاکید شده اسلام برشمرد و گفت: احادیث و روایات زیادی در زمینه اهمیت قرائت این زیازت نامه وجود دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوانات بنده نوازی، تواضع و فروتنی را از خصایص پیامبر اعظم (ص) عنوان کرد و اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) بی نظیرترین ارتباط را با سرچشمه وحی داشت و به همین منظور اشرف اولیا تلقی می شوند.

برزگر همچنین از مردم مومن و ولایی شهرستان بوانات نیز جهت شرکت در مراسم زیارت حضرت رسول(ص) در روز پنج شنبه دعوت کرد.

انتهای پیام/


سالاد

نویسنده :
عاشوریان
نظرات بینندگان