کد خبر: ۸۰۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴

گروه انتقال خون فارس چهارشنبه میهمان مردم سروستان است

گروه انتقال خون استان فارس فردا چهارشنبه میهمان مردم نیک اندیش و نوع دوست سروستان می باشد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، دکتر محمدمهدی مرزوقی،رئیس شبکه بهداشت و درمان سروستان در گفتگو با خبرنگار سروستان ما با اعلام این خبر گفت: با توجه به نیاز مبرم بخش بستری بیمارستان شهدای سروستان به گروه های خونی مختلف و مشکلات ناشی از کمبود خون در سطح استان از عموم مردم نیک اندیش و نوع دوست سروستان تقاضا داریم با مراجعه به مرکز انتقال خون این شهرستان و اهدای خون با ما در جهت حل مشکلات موجود همکاری نمایند.

 

وی در ادامه این مطلب ضمن تقدیر از حضور پرشور و همیشگی مردم این شهرستان در این برنامه معنوی گفت: ماه گذشته و علیرغم جابجایی مکان استقرار گروه انتقال خون، بیش از 67 هزار سی سی خون توسط مردم با فرهنگ و نوع دوست سروستان به بیماران این شهرستان اهدا شد که جای بسی تقدیر است .

رئیس شبکه بهداشت و درمان سروستان  با اشاره به مکان جدید مرکز انتقال خون سروستان گفت: با همکاری صمیمانه هیئت امنای حسینیه سیدالشهداء(ع) سروستان از ماه گذشته این مجتمع فرهنگی-مذهبی به عنوان پایگاه انتقال خون آماده پذیرایی از مردم مومن و نیک اندیش سروستانی می باشد.

خاطر نشان می شود پایگاه انتقال خون استان فارس فردا از ساعت 8:30 صبح تا اذان ظهر در حسینیه سیدالشهداء(ع) واقع در سروستان، خیابان امام حسین(ع) در خدمت همشهریان گرامی می باشد.

سالاد

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان