کد خبر: ۸۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۰۲ دی ۱۳۹۴

«حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان» در کازرون آغاز به کار کرد

ثبت نام «حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان» ویژه دانشجویان و تمامی فارغ التحصیلان تمامی دانشگاه ها در دانشگاه سلمان فارسی کازرون آغاز شد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  کازرون خبر، ثبت نام «حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان» ویژه دانشجویان و تمامی فارغ التحصیلان تمامی دانشگاه ها در دانشگاه سلمان فارسی کازرون آغاز شد.

مسئول بسیج دانشجویی کازرون با اعلام این خبر اظهارداشت: با توجه به فاصله گرفتن علوم انسانی ارائه شده در دانشگاه ها از مبانی اسلامی جای خالی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان احساس می شد و خوشبختانه با ابتکار نهاد رهبری در دانشگاه ها این خلاء می تواند تا حدودی برطرف شود.

محمد هادی صحرابان در ادامه بیان داشت: همه دانشجویان و فارغ التحصیلان می توانند در این طرح شرکت کنند و هیچ مانعی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دیگر دانشگاه ها نیست و دانشگاه سلمان فارسی به عنوان مرکز برگزار کننده این طرح را اجرا می کند.

وی با اشاره به برگزاری کلاس های حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان به صورت «حضوری و غیر حضوری» عنوان داشت: این طرح در 6 ترم برگزار می شود و اساتید برجسته حوزه علمیه کازرون و حوزه های علمیه شیراز به عنوان مدرس در حوزه علوم اسلامی فعالیت خواهند داشت.

صحرابان در پایان با تشکر از همکاری و تلاش مسئولین و ریاست دانشگاه سلمان فارسی برای راه اندازی حوزه علوم اسلامی در کازرون خاطرنشان کرد: ثبت نام در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان تا 10 دی ماه ادامه دارد و ان‌شاءالله 29 بهمن ماه کلاس های ترم اول آغاز خواهد شد.

گفتنی است این طرح توسط نهاد رهبری در دانشگاه ها و با همکاری بسیج دانشجویی برگزار می شود.

پوستر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در کازرون

نظرات بینندگان