کد خبر: ۸۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۱۰ دی ۱۳۹۴
فرمانده سپاه فجر:

فتنه 88 یک جنگ احزاب مدرن بود/ امروز شاهد آیت الله تراشی هستیم

سردار غیب پرور گفت: فتنه 88 یک جنگ احزاب مدرن بود. در جنگ احزاب همه بودند علیه پیامبر اکرم(ص) . یهود ، منافیقن ،کفار قریش همه بودند .

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از فسایی، سرتیپ پاسدار دکتر غلامحسین غیب پرور، فرمانده سپاه فجر فارس در مراسم نه دی مردم فسا گفت: بزرگداشت نه دی نیازمند یک بازخوانی است، و هرساله این اتفاق باید بیافتد ، "نه دی" یک یوم الله است. یوم اللهی که فتنه گران ناامید شدند و امید فتنه گران به یاس مبدل شد و اسلام یکبار دیگر درخشید، این درخشش اسلام که در قرن اخیر از آینه انقلاب اسلامی در کشور مقدس ایران اسلامی آغاز شده است و عامل درخشش این نورانیت مجدد اسلام حقیقتاً موضوع اصیل و فرخنده ولایت فقیه بوده و هست.
سردار غیب پرور افزود:  واقعیت مطلب این است که دنیای زر و زور و تزویر از روز اول تحمل انقلاب اسلامی را نداشت چرا که انقلاب اسلامی در مقابل همه ی دنیای آنها ایستاده است. انقلاب اسلامی نه تنها امت اسلام را بلکه همه ی جهانیان را به نشاط و تعالی دعوت کرده است و این حرف امام بزرگوار ما بود.




فرمانده جدید قرارگاه امام حسین(ع) اضافه کرد: امام(ره) به ما آموخت ایستادگی در مقابل استکبار تنها از منظر اسلام عزیز قابل محقق شدن است. زمانی جنگ را بر ما تحمیل کردند، در شهر فسا هستیم هزار و صد شهیداز یک سامان تقدیم به انقلاب اسلامی شدن چیز کمی نیست ، هشت سال بر علیه اسلام تاخت و تاز کردند
و نتوانستند.
وی اظهار داشت:  زمانی موج ترور ها را اغاز کردند ، نتیجه نگرفتند اما دشمن آرام نگرفت . دشمن کارش دشمنی است . اینطور نیست که دشمن از یک جایی ناامید بشود و پرونده خباثتش را ببندد. آمریکایی ها از روز اولی که ندای انقلاب اسلامی بلند شد این ساز مخالفت را سر دادند.


فرمانده سپاه فجر اضافه کرد: خباثت های آمریکا فروگذار هم نکرده و نمی کند در سالهای پس از جنگ تحمیلی این توطئه ها و دشمنی ها ادامه داشت. در سال 78 یکبار امیدوار شدند و نتوانستند. ماجرای کوی دانشگاه 18 تیر 78 را ایجاد کردند مردم 23 تیرماه به خیابانها ریختند و این پرونده را جمع کردند. البته در  فتنه 78 کار به پیچیدگی فتنه 88 نبود. هم از جهت زمانی کوتاه بود و هم گستردگی در پهنه جغرافیایی کشور نداشت. در همان حوزه تهران عمل شد که نتوانستند. ده سال کار کردند تاخرداد 88 ، قرار بود انتخاباتی برگزار شود ایران اسلامی مهد  دموکراسی است.

 


سردار غیب پرور تصریح کرد:  آمریکایی ها یک فرمول را تجربه کرده بودند . فرمولی که با آن شوروی دچار فروپاشی شد و پانزده جمهوری از آن متولد شد. این فرمول در گرجستان جواب داد ، در اکراین، در منطقه بالکان، در بوسنی هرزوگوبین، در یوگسلاوی ، این فرمول در منطقه بالکان جواب داد  ، یوگسلاوی از بین رفت. گفتند چرا در ایران نه، در ایران هم گفتند قابل اجراست.
این مقام کشوری افزود:  کسانی در این کشور از ماهها قبل از انتخابات 88 رمز فتنه را گفتند:"تقلب" .  
وی افزود: مگر می شود نتیجه انتخابات از طرف مراجع ذی صلاح اعلام نشده باشد بعد ما بیاییم پشت تریبون بگوییم فلانی برنده شد؟! اما در فتنه 88 این اتفاق افتاد.
وی تصریح کرد:  اصلاً ما می گوییم تا آنجای کار هم خباثتی در کار نیست اما وقتی که آقای میرحسین تو بیانیه اول را میدهی، بیانیه دوم را می دهی، بیانیه سوم را می دهی، تو را نصیحت می کنند که آقا جان نکن .
فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: اینکه نخست وزیر منحوس اسرائیل از شخص شما دفاع میکند تو همانجا باید متوجه میشدی که این قصه ای درکار است. همان روزی که آقای اوباما آمد به نام و به صراحت اسم تو را اورد و حمایت کرد تو باید می گفتی چه خبر است که رئیس جمهور امریکا دارد از من طرفداری میکند؟
وی اظهار داشت: یکی از راههای جهنمی شدن لجبازی است، خدا کند کسیبه لج بازی نیافتد.

دکتر غیب پرور افزود:  آدم دلش میگیرد ، زمانی ما لطمه میخوریم از طرف کسانی که معاند نظام و انقلاب هستند و زمانی از کسانی لطمعه میخوریم که السابقون انقلاب هستند، در صدر اسلام هم امثال طلحه و ذبیر را داشتیم . خدا کند که کسی گرفتار کانون های ثروت و قدرت نشود .
وی افزود: آن خانمی که مصاحبه می کند می گوید اگر تقلب شد مردم بریزند در خیابانها ، یعنی حتی این پیرزن را هم آلوده اش کرده اند.
فرمانده جدید قرارگاه امام حسین(ع) اضافه کرد: از ماهها قبل کمیته صیانت از آرا تشکیل می شود، که کاملاً غیرقانونی است، فتنه 88  شکل گرفت چه کسی نفعش را برد؟ آیا می توانیم بگوییم انقلاب اسلامی نفع کرد؟ 9 ماه نظام و کشور را معطل کردن چه کسانی سودش را بردند؟


غیب پرور اظهار داشت:29 خرداد آن سال که رهبر و مولای ما آمد در خطبه نماز جمعه نصحیت فرمودند چرا گوش نکردید؟ چرا این بیانیه ها را پشت سر هم دادید؟ 


وی افزود:  گفتند فلان آقا قرار است خطبه بخواند خوشحال بودیم، گفتیم قرار است آب بر آتش ریخته شود اما دیدیم بنزین بر آتش بود، کدام نماز جمعه ای هست که پسر و دختر دست در دست هم بی اندازند؟ شال سبز ، دست بند سبز، با کفش بیایند در صف جمعه؟ آیا اینها را یادمان برود؟ آیا اگر اینها را بازخوانی کنیم یعنی طرفداری از جناح می کنیم؟ این ظلم است که اگر کسی فتنه 88 را بازخوانی کند بگویند طرفداری از فلان جناح کرد. 
وی خاطر نشان کرد: فتنه 88 یک جنگ احزاب مدرن بود. در جنگ احزاب همه بودند علیه پیامبر اکرم(ص) . یهود ، منافیقن ،کفار قریش همه بودند. سال 88 هم دیدیم سلطنت طلب ها بشکن میزند، منافقین با دمشان گردو می شکستند، آمریکایی ها جشن گرفته بودند، امپراطوری رسانه ای غرب مثل بی بی سی، و رسانه های منحرف منطقه مثل العربیه و الجزیره چکار که نکردند.


غیب پرور اضافه کرد: البته بسیاری از کسانی که اشتباه کرده بودند متوجه شدند و برگشتند و درود خدا به آنها.اما بعضی ها لجاجت کردند ، اصرار بی خود کردند و متاسفانه بر موضع غلط خودشان هستند. و کار را به اندازه ای ادامه دادند تا رسیدند به اصل اعتقادات مردم.


فرمانده سپاه فجر فارس اظهار داشت:  زمانی یک اعتراض سیاسی است ،میگوییم عیب ندارد جامعه که قرار نیست تک صدایی باشد ، جامعه باید تحمل صدای مخالف را هم داشته باشد ، این از خصوصیات انقلاب اسلامی است. زمانی اعتراض به یک سلیقه خاص سیاسی نیست . حمله می کنند به اعتقاد مردم. در 88 به اینجا رسیدند .


وی خاطر نشان کرد: هر کسی ، به هر دیدگاهی باشد، اهل هر دینی باشد، اهل هر جهان بینی که باشد ولو گبر، ولو آتش پرست، به ساحت مقدس ابی عبداله که می رسد سر ادب پایین می اندازد.


سردار غیب پرور در ادامه تاکید کرد: ساحت حسینی ساحت ادب است، در اربعین امسال خیلی ها بودید. این حسین چه شخصیت والایی است که برایش کاتولیک می آید ، ارمنی می آید، از فرق مختلف اسلام می آیند ولی شما شاهد بودید که در سال 88 خیمه اباعبدلله را آتش زدند، نام مقدس سیدالشهدا را پاره کردند. مخالفت با کی؟ این دیگر می شود اسمش را گذاشت مخالفت سیاسی؟


وی افزود: عکس امام را پاره می کنید و آتش می زنند. خیلی هم پررو هستند بعد از گذشت چند سال حالا ادعای امام امام دارند، شما عکس امام را پاره کردید، شما به خیمه ابی عبدالله حمله ور شدید و آتش زدید و ما آن روحیه شمر گونه را بعد از 1300 سال یکبار دیگر در خیابانهای تهران شاهد بودیم. 


این مقام مسئول ادامه داد:  باور قلبی من این است، آن روزی که به خیمه اباعبدلله حمله کردند، امام زمان(عج) خودش ماجرای فتنه را جمع و جور کرد چون به جد غربش اهانت شد، توهین شد.

غیب پرور اظهار داشت: البته این تازگی نداشت، در همان ده سال قبلش هم این اتفاق افتاده بود، اینها که میخواهم بگویم تحلیل نیست، عین خبر است. روزنامه هست. آیا دوم خردادی ها تیتر نزدند "خون در مقابل خون"؟ آقای حجاریان خون در مقابل خون یعنی چی؟ آیا ننوشتند در مقاله هایشان؟


فرمانده سپاه فجر فارس افزود:  من خیلی رفیق اصلاح طلب دارم خیلی هایشان منصف هستند ، خیلی هایشان هم لج بازند.
وی در گوشه دیگری از سخنانش گفت: رنگ سبز برای مردم ما رنگ مقدسی بود.سال 88 هر رقاصه ای دستبند سبز بست. در شیراز در بلوار چمران پارچه سبز دور گردن سگ انداختند. شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران.نامردها شما از همه درغگو ترید، شما پای یاران ایستاده اید؟ پای ایران آن کسانی ایستاده اند که الان دارند 2000 هزار کیلومتر ان طرفتر از انقلاب دفاع می کنند.


وی افزود: مردم در نه دی مانند زمزم جوشیدند .مردم استان فارس 8 دی آمدند در خیابانها، این خیلی مهم است. جزو افتخارت این مردم است.
سردار غیب پرور اضافه کرد: اعترافات دستگیر شدگان را ببینید . یک سناریوی پیچیده برای براندازی نظام در فکر کثیف اینها بود.
وی تاکید کرد: امروز کدام آدم عاقلی که بگوید دشمن دست از سر ما برداشته است؟  آمریکایی ها زمانی از ما راضی میشوند که اسلام را از ما بگیرند یا اسلامی مثل عربستان داشته باشیم.  اسلامی که فریاد می زند، مردمان جهان را به رشد و تعالی و وحدانیت حقیقی فراخوانی می کند امریکایی ها نمیخواهند آن باشد.


غیب پرور تصریح کرد: دو انتخابات مهم و سرنوشت سازی در پیش است مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی.
کسانی را انتخاب کنیم که پای انقلاب و رهبر بایستند بر مدار مصالح انقلاب حرکت کنند. البته در استان فارس انسجام و وحدت همه نمایندگان آرزوی دیرینه همه ی ماست 


فرمانده جدید قرارگاه امام حسین(ع) در پایان اظهار داشتت: نگران عاقبت به خیری بعضی ها هستیم. متاسفانه شاهد آیت الله تراشی هستیم که انسان نمی داند چه بگوید.


سالاد


نویسنده :
شیشه گر
نظرات بینندگان