کد خبر: ۸۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۲ - ۲۱ دی ۱۳۹۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان:

رژیم سعودی خط مقدم توحش در جهان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان گفت: امروز رژیم سعودی خط مقدم توحش و دست نشانده استکبار در منطقه است و مدام در حال ریختن خون بیگناهان است اما به فضل الهی خداوند انتقام این خونهای به ناحق ریخته شده را می گیرد.
به گزارش شیرازه به نقل از سروستان ما، سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی در مراسم بزرگداشت آیت الله شیخ نمر که در مسجد انقلاب این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز شهادت ایت الله نمر و  شهادت 500 زائر ایرانی در فاجعه منا و همچنین شهادت صدها تن در سوریه، یمن، عراق و سایر ممالک اسلامی که مستقیم و غیر مستقیم توسط آل سعود منحوس شکل می گیرد، محصول نفوذ دشمنان در جامعه اسلامی است که در طول 300 سال گذشته، مکتب وهابیت و به تبع آن، رژیم کودک کش آل سعود را به وجود آوردند.

وی با اشاره به نقش عربستان در نا آرامی منطقه غرب اسیا گفت: آل سعود بزرگ‌ترین حکومت نقض کننده حقوق بشر در جهان است که با پشتیبانی از گروهک‌های تکفیری دست نشانده خود به دنبال اختلاف افکنی میان شیعیان و اهل تسنن است.

احمدی تاکید کرد: رژیم سعودی امروز خط مقدم توحش و دست نشانده استکبار در منطقه است و مدام در حال ریختن خون بیگناهان است اما به فضل الهی خداوند انتقام این خون های به ناحق ریخته شده را می گیرد. 

وی در پایان سخنان خویش با اشاره به این که امید همه محرومان و مستضعفان جهان به انقلاب و نظام اسلامی ایران است، افزود: دشمنان در حال برنامه ریزی برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام هستند و همه ما باید در مقابل این توطئه ها هوشیار بوده و تمام تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف متعالی انقلاب و امام(ره) تحت فرامین ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای بکار گیریم.


سالاد

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان