کد خبر: ۸۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۴
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ 1 بهمن 94

مژده شهرداری به ساکنان شمال غرب شیراز/ چاپ نامه اعتراضی داوطلب افراطی اصلاحات در یکی از روزنامه های شیراز

سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب در جمع دست اندرکاران انتخابات محور مشترک روزنامه های امروز فارس است.
سالاد

به گزارش شیرازه؛

سالاد«خورشید از دروازه قرآن طلوع کرد»، اشاره روزنامه افسانه به ورود 100 شهید گمنام در شیراز است که صبح امروز بر دستان مردم سومین حرم اهل بیت علیه السلام تشییع شدند.

«انتخابات شیراز نیمه الکترونیکی شد»، پس از آن که شورای نگهبان برگزاری انتخابات الکترونیکی در 9 کلانشهر کشور را رد کرد. هادی پژوهش معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس در مورد برگزاری انتخابات نیمه الکترونیکی گفته:«تمامی حوزه های رای گیری در کشور(حتی حوزه های سیار) به صورت آنلاین با یک سرور در وزارت کشور در ارتباط خواهند بود و طبق این شیوه کد ملی هر فرد پس از دادن رای در این سرور ذخیره و امکان رای دهی مجدد غیر ممکن خواهد شد.

سالاددر میان سخنان روز گذشته رهبر انقلاب در جمع برگزار کنندگان انتخابات  جمله«شرکت همگانی از الزامات رقابت سالم است» را انتخاب کرده است. رهبری در این دیدار فرموده اند:«در هیچ جای دنیا، افرادی راکه اصل نظام آن کشور را قبول ندارند، به مراکز تصمیم گیری راه نمی دهند»


«جذب سرمایه و فعال شدن بخش خصوصی اولویت پسا برجام است»،معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس گفته:«فارس در افق چشم انداز باید به استانی برخوردار از توسعه پایدار، دانش پیشرفته، دارای صنایع پاک، بهره مند از جایگاه اول در صنعت گردشگری، برخوردار از سرمایه انسانی مومن، دانا، بانشاط و منتفع از سرمایه های اجتماعی مطلوب همراه با امنیت فرهنگی و اجتماعی با رعایت حقوق شهروندی بر مبنای مردمسالاری دینی، تبدیل شود»

سالاددر شماره امروز خود نامه یکی از افراطی ترین چهره های اصلاح طلب به شورای نگهبان که از شیراز کاندیدا شده و توسط هیات نظارت رد صلاحیت شده را به نقل از ایلنا چاپ رسانده است. معین در نامه خود به شورای نگهبان آورده است:«با توجه به شرایط، مصالح و منافع ملی و نیز اعتقادات و سوابق روشن، اعلام این رای را با موازین اخلاقی، دینی و اصول قانون اساسی مبتنی بر آزادی انتخاب شدن، انتخاب کردن و احترام به حقوق شهروندی و نیز با مصالح عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران و ضرورت حداکثری مردم در انتخابات مغایر می دانم و بر این اساس نسبت به آن اعتراض دارم» گفتنی است رفتار رسانه ای روزنامه ی نیم نگاه طی چند هفته اخیر بسیار شبیه روزنامه های زنجیره ای شده است.

سالاد«کاهش 70 درصدی ترافیک مسیرهای منتهی به شهرک های شمال غرب تا پایان سال»، بزرگراه آرین با اعتبار حدود 70 میلیارد تومان تا پایان سال به بهره برداری می رسد. شهردار شیراز با اعلام این خبر گفته:«با افتتاح بزرگراه آرین ترافیک صنایع به شهرک های شمال شهر الغرب شیراز 70 تا 80 درصد کاهش خواهد یافت. بزرگراه آرین از ابتدای کمربندی تا تقاطع غیر همسطح شهدای جهاد ادامه دارد»

سالاد«گره ساخت تالار مرکزی شیراز در پیچ تامین بودجه»،گزارش امروز خبر جنوب مربوط به معطل ماندن ساخت تالار مرکزی شیراز که در دولت قبل اعتباری برای ساخت آن تخصیص داده نشد. حال مدیر کل ارشاد فارس  گفته:« 7 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این پروژه تحقق پیدا کرده و امیدواریم امسال 10 میلیارد تومان دیگر اعتبار برای طرح محقق شود»در این گزارش آمده است که معاون توسعه منابع وزارت ارشاد اسلامی چندی پیش در سفر به شیراز وعده داد که تالار مرکزی شیراز تا دو سال دیگر به بهره برداری برسد.

سالاد


نظرات بینندگان